Monday, April 25, 2011

睇住佢換片,嚇呆左

地點:圓方

時間:4:00pm

人物:一個阿嬋,小妹妹,阿B同埋我

去圓方行下高級商場,扮下上等人,行到腳軟?唔怕,圓方係有好多靚櫈比大家休息嘅。

坐低飲啖水,見隔離個阿嬋嘈喧巴閉,個小妹又嘈埋一份,原來佢地幫阿B換C片呀,會唔會有野彈埋嚟架?我嚇到呆左兩秒,舉機影左呢張相


阿嬋,隔離有廁所架,都唔明點解幾步都唔肯行;呢D人要重罰呀

12 意見:

Tat said...

大叔,呢個「睇住佢XX,嚇呆左」系列重有幾多集呀??

largeheadboy said...

咁bb仔咇緊出嚟要即刻搞搞佢架嘛!

卡臣 said...

睇張相仲以為BB流出黑色液體

naruto said...

樓上四個:
使唔使咁快呀你地,眼瞓,聽日至覆你

Anonymous said...

大叔你都好快手咁影人換 C片 wo haha

其實d 內地同胞做騎呢嘢嗰陣,係咪真係咁好嘢唔怕人睇到又唔怕人影佢傢呢??

naruto said...

Tat:
妖,篤爆人;想玩多幾集架嘛(其實已經無料)

Pocari:
煌蟲我就唔知,驚佢換片走左d C蟲出嚟

大頭:
有片架,抱佢去廁所啦

卡臣:
流d可樂出嚟

Pocari:
未進化,唔識用廁所

無名:
佢似做show多d,唔影唔得

best actor said...

條片唔知點處置呢﹐希望唔好此地無金但多左三百兩.....

supageti said...

照計好快有實 Q 出現嫁喎 ~~~

ayclui said...

亞嬋有無將件C片順手丟落個黑洞度呀?

TY said...

亞嬋有無將件C片順手丟落個黑洞度呀? X2

據聞呢個場會有旅遊巴接班大陸客去消費架喎~

naruto said...

best actor:
我唔知,仲唔走咩,即走啦

supageti:
唔見實Q

ayclui:
我唔知,仲唔走咩,即走啦x2

TY:
我唔知,仲唔走咩,即走啦x3

咁個導遊又係嘅,要教佢地屙屎要去廁所架嘛

新鮮人 said...

你反應好大吓喎,
C之嘛,
又唔係幅射,
唔洗咁驚喎,
哈哈哈~~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...