Tuesday, April 12, 2011

旺角雀仔街...情未鳥

幾年無去花墟旁嘅雀仔街,星期日去,好熱鬧喎,好多野睇呀~我係講隻雀,唔係個肥仔呀


D鸚鵡企哂出嚟同你玩,係咪卡娃E呢?


但其他雀要困住,仲一排排,就好似監房咁啦:(


呢種鸚鵡仔,原來一對一對買架


睇下呢兩隻幾合拍


仲有啱啱出世嘅BB㖭呀


以前做婚禮公司,知道有種雀叫love birds愛情鳥,兩隻成日痴住一齊,唔會分開架。。。。


呢對係咁kiss,仲唔係love birds囉~好sweet呀~~怕且你唔會單買一隻拆散人啩~


細個其實養過好多年雀,見到佢地真係有D心郁呀~

旺角雀仔街點去:港鐵太子站,向花墟方向行,五分鐘就到

24 意見:

Unknown said...

你行得好快喎, 5分鐘太子去雀仔街 =P

卡臣 said...

昨天講貓
今天講雀
明天應該講貓食雀

Bean'z Lam said...

我想買Angry birds

largeheadboy said...

一級坡仔要八百蚊咁貴
咁坡妹會唔會平啲?

naruto said...

Adio:
有幾遠呢,5分差唔多啦

卡臣:
咁易比你估到架咩

靜靜雞。。。(即刻抽起篇貓食雀先)

Beanzzzz:
讀書啦,最後兩day呀,angry birds

largeheadboy:
咁我諗玻妹平D喎,D雀唱得好聽係公嚟架嘛

l.minor said...

以前雀仔街對出/應該話係花墟果條小徑,天未光有好多魚買,而家唔知重有冇,如果有,我反而想去影下

love birds真係好sweet,乜你以前做婚禮公司架?做做下做咩唔再做果行呢? 其實我覺得果行好好搵

black lab said...

版頭第一張,好明顯俾個肥仔......同埋個地中海搶晒鏡,隻雀淪為配角。

ayclui said...

雀仔街...以前果條仲多o野睇呀, 兔仔, 葵鼠, 松鼠...但好烏糟...
鍾意養相思仔, 細隻得o黎d聲好好聽...不過好雀難求呀~

naruto said...

l.minor:
天未光嘅野我真係答唔到咀喎,我都未起身

唔係邊行好搵就做邊行嘅,都要做得開心同有意義先得架嘛

black lab:
佢失職囉,比人搶哂鏡:)

ayclui:
咁而家真係得雀喎,我鍾意彩鳯架,以前養到佢生蛋,好開心架

卡臣 said...

貓食雀<--咁殘忍的鏡頭
你又點會影

除非你影一塊空地
說貓食完雀之後走了
所以乜都無

naruto said...

咁殘忍的鏡頭
你又點會影.....哇!你估真係乜都影到咩?

我果篇可以係貓食雀。。。。目牌魚柳

新鮮人 said...

好有夫妻相喎,
啲鸚鵡呀!
哈哈哈~~~

睇完雀,
有無順便睇埋套鸚鵡嘉年華呀!!?

supageti said...

我都試過養雀,不過唔識照顧,好快就去左天國。罪過 ~~ 罪過 ~~~

maymay said...

我曾經行過一條街,後面有人講左兩聲hello,我轉頭望又冇人喎,原來有間舖門口養左一隻鸚鵡,佢同我講hello囉~^^

naruto said...

新鮮人:
之前反而真係有睇戲喎

supageti:
你可以養隻鴿吖,易養呀,又可以於佢出去飛下

maymay:
佢嗌儍瓜儍瓜呀

新鮮人 said...

咁套"鸚鵡嘉年華"好唔好睇呀?

naruto said...

新鮮人:
sorry,我講得唔清楚,我睇嘅係馬拉高

supageti said...

鴿算唔算係家禽?好似要攞牌喎。

supageti said...

話時話,我屋企左近有好多唔同品種既野鳥,有鴿啦、麻雀啦、烏鴉啦(其他我唔識分唔好問我),朝朝支支喳喳好熱鬧 ~~~ :)

naruto said...

supageti:
鴿要攞牌呀?咁養隻斑鳩啦

支支喳喳好熱鬧 。。。。會唔會太嘈呢?

supageti said...

唔會 ~~ 都不知幾有生氣幾開心呀 ~~~

ayclui said...

斑鳩好豬, 養o黎做乜?

邪留丸~ said...

black lab個留言好認同+笑咗~
以前我都養過彩雀都係養到佢生蛋,
但有一日生極隻蛋都出唔到嚟...
終於返咗天國...

naruto said...

supageti:
我樓下D師奶夠支支喳喳好熱鬧,嘈到我生氣咋嘛~

ayclui:
當養豬囉

邪留丸~ :
噢,難產,叫醫生吖嘛

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...