Wednesday, April 27, 2011

開倉派米?/雜談

財爺,快D開倉,派米啦。。。。。咦!原來係開倉派咪至啱

糧倉竟然係賣爸爸?勁呀~

﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
雜談
22/4
一早去左文武廟拜山,喺公公婆婆爺爺面前跳左part開心舞,相信佢地應該睇得開心又放心

晚上,去左高山捧朋友場,“曹震豪A day in metropolis音樂會”,呢位新人好得喎~


23/4
抽中左“樹欲靜而心不息”戲飛,約朋友睇時講左:“一樹梨花壓海棠”,朋友問:咸片嚟架?

朝早雖然上左yahXX.com嘅電影網check上映時間先去戲院,但原來唔準,去到麻麻地百老滙先知摸門釘,結果去左elements睇人換C片


24/4
去行河背水塘,結果行左去石崗軍營

25/4
一早要去開會,午飯同屋企飲茶;同細佬講我中左“樹欲靜而心不息”但講左“一樹梨花壓海棠”嘅笑話,我話我好文化人架,出口就係七字詞啦,佢叫我講多一個,我隨口噏:“點解阿sir係阿sir",佢話:你果然好文采

下晝,睇戲,套戲想講乜Q架,睇到我一舊雲呀;好彩有蝙蝠青蛙螞蟻同袋鼠過下場咋

13 意見:

Tee said...

原來曹係你嘅朋友。

新鮮人 said...

我都覺得你好有文采,
一定屬於文人嗰類嘅性格囉!!

卡臣 said...

原來講母乳
我服哂

Anonymous said...

大叔係呀我住西環住係你附近tim

largeheadboy said...

我懷疑哩,間鋪之前真係魚蛋檔,執咗之後下手執都唔執改行賣 bra 散貨~

naruto said...

Tee:
誤會哂啦,認識嘅係右下果兩個;但曹嘅表演一流

新鮮人:
咁你真係攪錯哂啦

卡臣:
hehe

Anonymous:
唉呀,我在明,你在暗㖭,要著靚D先落街啦

largeheadboy:
佢之前係賣零食嘅,而家變散貨場,但糧倉撞著賣bra,我覺得好攪野啫

l.minor said...

河背水塘有咩影呢?石崗?23/04我係附近,去咗嘉道理呀!

大叔巳經俾人點相,haha

新鮮人 said...

點錯呢?
一睇你啲文就知你係"斯文人"啦,
大大張bra相喎!
哈哈哈~~~

TY said...

大叔果然好文采~~~ 幾時整首七言絕詩黎呀?

naruto said...

l.minor:
我係24呀,河背有乜影?都幾靚嘅,揀好相會寫架啦

新鮮人 :
C聞人。。。似D

TY:
絕C就識

Anonymous said...

開完估之後...o咗咀... = =

P.S.: 大叔~
你著極點靚都好易認,
算把喇~你 XD

邪留丸~ said...

樓上留言係...
"邪留丸"是也~
太快手entrer咗...
:p

naruto said...

邪留丸~ :
我見都好多師好入左D糧呀

我好易認咩?易下容先

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...