Thursday, April 14, 2011

太自私

1/呢期幫海味店做價錢表,見到海參大幅加價,同老闆八下,佢話:日本個海無哂鮑魚,海參,所以來貨搶得好勁,但D有錢師奶入嚟當然唔會關心D海洋生態,佢地嘅反應係:(高八度)咁咪無得食,要買多D啦!。。。。唔食鮑魚海參唔得架咩?呢D野有報應架

2/睇報紙上水因為有人投訴木棉樹嘅棉絮飛揚滋擾,區議會跟進,康民署就剪哂D花,民建聯仲掛banner話成功爭取㖭。。。
越嚟越嚴重,連花都唔放過,而家D人咩野標準呀?地球唔係剩係你住架,仲要有人肯跟仲覺得做得啱要曬野出banner果下好野喎


3/前排睇報紙標題寫。。。有居民瞓街抗議起“屏風樓”,點知睇埋內文,發展商只係起多一棟,而示威果班住緊嘅咪就又係擋住人嘅屏風樓,唔係話發展商啱,但係話人起屏風樓就係混淆視聽,其實只係怕人擋左你個景,影響你個價

4/我老家喺高街,大門口旁種左棵老樹;阿媽話樓下果家人曾經投訴棵樹生高左擋左佢個景,無幾耐棵樹就慢慢枯死,阿媽覺得係有人落左藥;我有晚同棵樹講,邊個害你你就去搵佢啦~

5/呢單係講愛心無限唔自私嘅師奶。。。
去後山山坡影貓,見到有師奶帶備報紙舖哂喺地,上面放上新鮮魚飯,貓貓自動波埋嚟開餐,食完師奶執哂D報紙,清理乾淨至離開;D貓貓肥肥白白,花紋都靚D架真係。



而家D人真係越嚟越過火,諗野剩係從自己利益角度諗,一棵樹一朵花都容不下,自私精


最新update:搵到民建聯個低能友張相﹣廖超華。。。真好樣~


預告:聽日交四月功課

29 意見:

S said...

2) 我好鍾意呢種樹,呢排出街四處都見到,重想寫一篇講吓原來香港的春天可以好靚,點知果頭就比人剪晒啲花,好鬼無良呀!另,我聽新聞好似話叫“紅綿”嘅?(嘻嘻,我唔識分紅綿同木綿樹呀!)

l.minor said...

係呀~香港大把自私友,不過算啦~理唔得佢地咁多,攪到自己谷氣就唔好

l.minor said...

To SKII:
香港春天真係唔錯,木綿花/洋紫荊/羊蹄甲開得非常靚,我其實好想提議政府係周圍種多d呢d樹,講真,我覺得佢地開花靚嘅程度時唔會輸俾櫻花

JC said...

D人小小唔滿意都投訴,政府又走去照跟,浪費哂D公帑去摘果。荒唔係政府收到議員投訴就騰哂雞咩。D流浪貓呀,只要有一個市民唔鍾意,走去投訴,政府又派人(不問情由地)去捉0架嘞。

卡臣 said...

睇完頭四段,有點火
睇到第五段,舒服返少少
好彩你識排位
如果調轉仲火呀

新鮮人 said...

啲人仲話要環保喎,
連少少棉絮和遮住少少景都唔接受,
學你話齋,
個地球唔係人類用哂架,
真係不知所謂呀!

best actor said...

唉﹐點解呢D人會o甘自私呢﹖費煞思量。木棉又稱英雄樹﹐或者呢個時代英雄都無用武之地。

largeheadboy said...

尋日都同朋友講起木棉樹呢單野,我話啲鳥仔夠痾到成地屎喇,不如都叫啲區議員殺晒佢地!

naruto said...

SKII :
紅棉同木綿應該一樣喎我估

l.minor:
谷氣都無用啦

羊蹄甲少葉果隻,其實種滿一條路,真係似櫻花架,但香港種樹,每樣種D,唔夠靚囉

JC:
果度D貓已經捉過架啦,剪左耳,不過乜都有人投訴架啦

卡臣:
一陣去飲比涼茶下下火

新鮮人:
有病

best actor:
地球要報復都係遲早嘅事

largeheadboy:
我想投訴區議員掛得太多banner,阻街

maymay said...

睇到剪花單新聞真係火都黎!!!

naruto said...

maymay:
係咪可以一人一信投訴個區議員架?

supageti said...

Norman 都可能想彈起身 ~~~

大家真係要好好利用自己手上既選票呀 ~~~

supageti said...

I.minor:我都覺得好多花開花靚嘅程度唔會輸俾櫻花,但香港政府唔識好好規劃同統籌,淨係種埋啲齋得葉又核核突突既樹,唔知係咪為左出數種到密質質,細果時梗無問題啦,到大左就嫌佢阻定亂咁鋸,一草一木都係生命黎嫁,香港人又唔識尊重欣賞珍惜,可悲 ~~~

naruto said...

supageti:
Norpat都激到彈起呀

supageti said...

點彈呀?你示範下 ~~~

maymay said...

俾你兩個笑C~~~

講番正經野先:
梗係可以投訴啦,離晒譜,佢應該向公眾道謙,然後自動消失呀~~

l.minor said...

naruto & supageti:
係呀!如果香港政府種樹規劃好d,等我地d市民可以星期六日去睇花,幾好呀!唔係淨係識得整人工化嘅野先得架!

上兩星期d洋紫荊/羊蹄甲開到鬼火咁靚,但奇怪係呢度兩棵,跟住就俾d綠色機圍住哂,幾咁樣衰,重要呢度,果度兩棵,如果佢種到成個公園都係,d人見到都開心d啦~

maymay said...

我打錯字:係道"歉"至真

naruto said...

maymay:
我搵到佢張相呀,一副好“聰明”嘅樣

l.minor:
咪就係囉,每度種兩棵,紅綿以前種落,反而有D成條街都係

瘋膏 said...

這篇好有同感, 樹都係有生命的, 人很自私, 好討厭。
但尾段師奶餵貓又有手尾很讚。

TY said...

木綿樹, 我讀果間小學係操場都有種,好靚~ 一開始有花同果實,就知道快要考試! :(

我上個月去長洲都見D羊蹄甲好靚.如果有多幾棵,成個景就靚好多,好過係維園整乜鬼野花展呀.. 人工到爆!

naruto said...

瘋膏:
香港D樹得閒就比人鋸左D手手腳腳,做樹都唔好做香港嘅樹呀

TY:
原來大家都咁諗,係咪要搵區議員幫下手呢?

L L said...

我想棒打摧花者咯!

TY said...

係囉! 呢一兩年都係選舉年,都應該有一兩個區議員會幫下手既... 不過D區議員咁既質素... 會唔會弄巧反拙呢.. 大家諗過啦!

naruto said...

laulong:
大力D唔該

TY:
區議員既質素。。。都做唔到野嘅,自己做好過

ayclui said...

想投訴區議員掛得太多banner? 大叔算把啦~
我試過寫信去油尖旺區議會投訴果條陳X強喪掛banner (半個街口有8條,3 條重複), 結果第一封回信話會跟, 之後再follow就石沈大海啦~

D 人去搶鮑魚/元貝真係好不知所謂, 慌死無得食咁...乜都搶餐死.

S said...

naruto,我上網 search 過,本綿應該就係“紅綿”,我唔識分因為細個時聽過羅文首歌,「紅綿盛放,天氣暖洋洋...」,佢應該係就個 melody 改成紅綿,instead of 唱木綿(我都係估)。

minor,我都係咁話,將木紅種在一起,應該好壯觀。我一次都未去過維園的花展,因為過份人工化,又迫人,冇興趣。

瑤姑 said...

Naruto,我搵到呢段片,個c奶話呢個低能議員最叻就係成功爭取,笑死我
http://www.youtube.com/watch?v=_yu5Ejao37Q&feature=share

naruto said...

Ayclui:
去萍果投訴會唔會好d呢?

SkII:
將同類嘅樹種滿一條街,壯觀好多架

瑤姑:
未番屋企睇唔到,遲d去睇

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...