Tuesday, April 19, 2011

木屋區嘆茶

點解會去木屋區?影貓囉;


去左薄扶林村搵貓,行上又行落,肚餓,入左呢間茶樓抖下...
食物其實一般啦,但係呢度除左食環境,仲食埋人情味喎!阿姐一睇就知我外邊嚟,知我想影貓,教埋路叫我去搵㖭呀!


薄扶林村D路左穿右插,唔覺意又會行左去人地屋企,行入D又有大狗吠到你八彩;D貓呢,驚到見鬼咁,圖中有貓架,見到佢地嘛?
追到我無氣,好彩最後都影到幾張貓相見得人


預告:初步揀相後,OK見得人嘅貓相過百張,五月呢份真係一份超大功課,要分好多集先出得哂,所以呢個blog五月已訂名為“貓貓月”

14 意見:

卡臣 said...

5月是貓貓月?
好呀
May Meah Month~

熱烈期待...

largeheadboy said...

咁可以搵埋 maymay 嚟客串喎~

邪留丸~ said...

快啲到五月喇~~~~
喵~
>v<

l.minor said...

meow!

supageti said...

有無去過三門仔呀?可以去埋你最鍾意既馬屎洲喎,呵呵 ~~~

TY said...

五月貓月.. GOOD!
會唔會遲D有雀仔月, 狗月,昆虫月...既呢???????

naruto said...

卡臣:
今朝同阿媽飲早茶,貓相又多兩隻

largeheadboy:
maymaymeowmeow呀?

邪留丸~:
太快嚟我寫唔切呀

l.minor:
meow~~

supageti:
早一個月咪寫過三門仔同馬屎洲囉,變左全山皆墓果個洲吖嘛

TY:
要雀月,我先要買長鏡先

卡臣 said...

有孝心, like

瘋膏 said...

貓月? 讚好! 期待~
喵~

新鮮人 said...

住在木屋區不是一件樂事,
夏天熱到好似蒸爈,
以前無冷氣熱到會死人,
現在好一點,
但落雨打風好難受,
危險又無安全感,
老鼠霍蚊四處有,
蟑螂白蟲當寵物,
有苦自知無路訴。

那些貓不是寵物,
牠們真是用來吃老鼠的,
你有無見過和貓差不多大的老鼠呢?
那些狗是用來防盜的,
不要說會有小偷入來偷東西,
就是住在附近的也會順手牽羊,
唉~~~
一場惡夢呀!

naruto said...

卡臣:
梗係

瘋膏:
多謝你嘅期待

新鮮人:
我諗唔會有人覺得住木屋係樂事嘅。。。

亦見到衛生麻麻,但見D阿婆好勤力除野草呀

supageti said...
This comment has been removed by the author.
supageti said...

依篇我完全無睇過,鬼 um 眼呀 ~~~~~

新鮮人 said...

有無諗過租間木屋住返一個星期,
包你影到好多貓,
仲有好多意想不到嘅嘢添呀!

哈哈哈~~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...