Tuesday, April 5, 2011

公主病的燕子

先開噚日答案。。。
地點係塔門,塔門因為有好多牛,所以D屋都有圍欄擋住,唔比牛行入去,垃圾桶都一樣
。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。

好,今日主題。。。公主病的燕子

1/一雙住喺塔門嘅燕子,因乜事面左左呢?


2/睇真D,老婆嬲爆爆喎


3/老公為左氹番個老婆,慢慢移埋去啦。。。


4/點知。。。


5/越鬧越有喎


6/比人鬧到無哂癮,唯有一個出去曬下太陽啦,唉!

12 意見:

卡臣 said...

呢篇五粒星!
圖文皆好
讚~

l.minor said...

塔門曾經有一刻出現係我腦海中,但最後無講到,估係馬騮山

係咪去大斜坡條路影呢?

好一輯連環圖呀!

phyllis said...

我鐘意段VO, 正!

largeheadboy said...

好 like 呀!

Anonymous said...

good~good~good~
good~

XD

邪留丸~ said...

樓上讚good~
係"邪留丸"~
是也~~~~~

naruto said...

卡臣:
哈哈,咁啱影到作下故仔啫

l.minor:
你講噚日個垃圾桶?喺大草坡附近影

phyllis:
多謝多謝

largeheadboy:
你like燕窩多D啦,我估

邪留丸~:
有四個good呀,滿分有幾多呢?

Anonymous said...

So Funny!!
Full Mark ~

ayclui said...

圖文皆好, 讚~X2

呢種blog 掂呀, 直頭係閹悶心情嘅解藥~

TY said...

哇哈哈..果隻老婆..鬧老公果樣..真係好似潑婦!!!正!!

naruto said...

Anonymous:
thank you:)

ayclui:
呢類blog,可遇不可求呀,好難架

TY:
我覺得真係有樣睇囉,呵呵

Unknown said...

正啊

其實佢只係大聲D講比其它雀知,「呢個我老公你地唔洗旨意勾引佢」

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...