Monday, April 6, 2009

啟蒙老師

幾個月前,從中學同學口中得知,我地嘅美術老師盧sir即將退休,當年美術班同學決定約佢食飯聚舊。

中一至中五美術科老師都係佢,到中四時,被編入地理班,而當時學校有一個選擇,如果會考想考美術就要放棄讀地理,即身在地理班,但上地理時卻走去上美術堂;我完全無考慮即過檔。終於全級總數七人報名,亦變成呢間學校第二年嘅白老鼠,如果我地無成績,之後嘅學弟分分鐘無得報美術會考。結果我地無令學校失望,一個攞A,三個B,一個C,一個D,一個有事遲一年先考,我雖然諗住A梗,但最後只有B。

課餘老師有問過我將來想做乜,目標放喺邊,我記得我答將來要做廣告公司,做某個位置等等。(我一向有計劃,估唔到喱?)
我嗰日比佢問番起,好開心可以答目標一早已達,無浪費佢用心教我嘅心力。

席間同學帶來一本我已失踨的校刋,入面有一張美術班合照,對照今日,知唔知邊個係邊個?


ps:呢篇預左比人笑,隨便!

23 意見:

Ellen老師 said...

最前左2那1個是你~~

Alex said...

師兄!
佢都做過我班主任
仲同我三兄弟&父母都好熟添
b'cos佢地同我地住埋同一個屋苑

BTW,佢同佢老婆真係好恩愛
永遠見到佢地都係拖住手,十年如一日

欣宜 said...

我唔覺得呢篇有咩好笑喎

black lab said...

Me 2! 我都唔覺得有好笑位喎。成篇寫得好真誠呀。
做人有目標,真係好有意思,而今時今日,你嘅目標已經達到,相信你同你個老師都好開心。
好羨慕你有一批同學,事隔多年仲會約出嚟見面,仲叫埋個老師添。

supageti said...

你個樣無乜變 ~ ^^

想當年美術唔係學校 syllabus 裡面,我地幾個有心人,走去求美術老師幫手,佢又肯喎,我地每個星期六要番學校上課,巧艱苦 ~

btw,美術老師後來升左做校長,早幾年先退休。

naruto said...

Ellen老師:
啱!好易認啫

alex:
佢住屋苑咩?佢住得好近我阿媽屋企喎!
當年錫我嘅老師除左佢仲有大白兔,盧SIR話佢頂唔住D學生,三年前退左休。

欣宜:
唔好笑呀,咁睇泰祖的故事啦
你D時間都好飄喎,三點睇blog

black lab:
第一次有人話我寫blog真誠呀真係。
一早set左更高目標啦,不過有難度,仲小意思呀

意粉:
真口乖
係呀!我地老師都係用佢休息時間額外教;同埋因為早我地一屆有一個畫畫好勁嘅師兄,學校先開左呢條路比我地。

ps:識畫下野喎!考到咩野成績jet?

Ogake said...

下面張相~ 你睇落最young ~
同埋~~~~~ 邊位係老師呀~~~~

casper said...

驚人笑你自己又係度話預左比人笑, 真係此地冇銀!!

你隔離果個同學真係poor guy, 冇晒頭髮!!

naruto said...

Ogake:
玩野呀,咁都唔知邊個係老師

casper:
自己講定先咪無人笑囉!

笑人無頭髮,有報應架,hehe

supageti said...

梗係無你咁叻啦,我鍾意畫畫,但唔鍾意設計,個人無乜創意嘛,美術老師又只俾我地 take 素描同埋平面設計 ~~ @_@

朱朋 said...

好難玩呀!我只認到4個整容後既苦主...

maymay said...

目標一早已達~好叻仔啊!

naruto said...

意粉:
會考係take兩科架喎,我都係呢兩樣

朱朋:
其實幾易認喎,認唔到我呀?

maymay:
目標set得低,不過多謝

邪留丸~ said...

睇完呢編...
我都有啲掛住我中學時
嘅美術老師...

supageti said...

但係唔一定要 take 依兩科嫁嘛 ~ 如果 take 美術史之類代替 graphic design 成績一定好好多。

Fun said...

我認得白恤衫係楊生囉:)

Alex said...

大白兔都好錫我播
我當年有份射箭添 :D

naruto said...

邪留丸~:
番去探下佢啦

意粉:
係喎,唔記得有史之類喎

fun:
咦!竟然識,世界真係咁細,朋友嚟架?

alex:
我夠係射箭班咯

朱朋 said...

第一個就認到你啦~!

Alex said...

咦?等我睇番F.1去愉景灣玩果d相見唔見你先!

naruto said...

朱朋:
變左咁多都認到,叻

alex:
我無去愉景灣喎!

卡臣 said...

都唔知邊個係呀sir?
個個都好有資歷
(除了你仍young樣)

naruto said...

卡臣:
你見到真人唔會咁講啦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...