Tuesday, April 28, 2009

長野私の遊 ~ 第二彈!

第二日 輕井澤


07年10月由立山返東京經輕井澤超凍超大霧,今次又點呢?妖!又係咁大霧嘅,仲要得八度,乜地方嚟架?
APA HOTEL,資料顯示距離只係兩分鐘腳程,車站都望到,但係大霧到十尺外都睇唔到,酒店你喺邊呀?
心情其實無受影響,仲覺得好好玩,先喺車站買雪糕食,哇!好濃牛奶味呀,正!
雪糕小姐仲指埋酒店方向比我地,好好人架呢!
現場環境直頭諗起套爛戲“霧地異煞“,終於去到酒店,擺低行李,去玩LU


第一站,白絲瀑布
巴士上山去到目的地,第一樣見到嘅係。。。!頂,唔係呀?四月啦喎!又話地球暖化嘅!
瀑布好袖珍,影幾張相已經玩完,行番出車站等車,見有鹿肉包,買個試下兼暖肚,其實味道似豬肉


好快有車,搭去舊輕井澤銀座;沿路開始落微雨!
搭車無野做,講爛GAG:爹地,出嚟見我啦!(我自認係太陽之子嘛);你係阿坡羅,我係Haagen Dazs;結果...越落越大
落車,突然見到一棵櫻花樹,呢棵係櫻花啦掛,影呀影呀,唔好咁大雨呀!


行左一陣,好凍;搵野咬,揀左呢間食soba烏冬嘅食店
好味但超咸,室內開左暖氣,個暖爐係個水壼,抖返暖個身先


雨,越落越大,要企喺人地舖頭避雨,最後頂唔住,決定快步行番酒店check-in先
題外話:返到酒店2:55pm,酒店女職員話:"Solly" ,check in time 3:00pm, five minutes later,我又笑左出嚟,日本果然好守規矩


check完in,搭巴士去下一目的地,千ヶ滝温泉
環境一流,泉水好滑,浸完皮膚都滑左,正!但落住雨浸,就真係有D騎呢


搭番回頭車返車站,去outlet mall,買左一頂帽咁大把,跟住食晚飯啦;揀左“光州苑“
去日本食韓國燒?無計,因為太大雨,而佢喺outlet隔離;入面一個客都無,(其實個outlet都似死城,加埋都無十個客,sales多個客),點左和牛,豬,雞,菜,再加桃雪糕同士多啤利,水準只是一般;食完番歸早D瞓,聽朝搭7:30am車去長野啦!


對住酒店放喺床嘅紙鶴,希望聽日唔落雨啦


第二日完

15 意見:

supageti said...

落雨浸溫泉,超正吖 ~~ :p

Ogake said...

D 相整得好靚呀, 但係個解像度低呀, 影得你好靚仔~
係呢,你扮邊個呀~ 我諗唔到....

Sun Sun said...

托杉柱男??

eric said...

櫻花背後的你很嬌媚。

欣宜 said...

係二日完先啱...呵呵

black lab said...

佢扮邊個?大家有d嘢唔知喇,嘿嘿...不過都係保持唔知算把啦。

千糸瀑布嘅特色係落差小。「落差」,即係瀑布由傾瀉到入水嘅距離。聽講仲係全世界落差最小嘅瀑布。

另一個特色係瀑布上游冇河流,d瀑布水係從石隙滲出嚟!

naruto said...

supageti:
浸嘅時候唔算大雨,有D凍水花點落面咁,唔舒服

ogake:
第二日D相唔靚,咪靠排版幫幫囉!
扮人?陸續有嚟....

Sun Sun:
咁都諗到

eric:
OH,邊忽呀?

欣宜:
改番

black lab:
多謝資料呀!
扮得似唔似呀?
影第一張就攪掂,可以去歡樂今宵

maymay said...

出門都唔帶把遮,扮瀟西乎?

naruto said...

maymay:
我出TRIP好少落雨,咪無帶囉!唔係扮瀟西呀!

朱流朋 said...

浸溫泉有"美"相伴都唔滿足?

邪留丸~ said...

好嘢~又見返快獸
不過大叔你都唔弱喎~
超多你嘅相相~
好上鏡喎~hehe~

largeheadboy said...

落雨很掃興啊!
間千ヶ滝温泉我住過呀,啲房普普通通,但個溫泉都好正。我仲記得由酒店要行一段路仔至到~

naruto said...

朱流朋:
我無帶快獸入場

邪留丸~:
呵呵呵!

largeheadboy:
有得住架咩?我都諗過佢其實係唔係酒店
但D水真係靚,推介

黑柴 said...

咩佢有攬條柱咩?唔係毛公仔咩?呵呵...

naruto said...

黑柴:
你搵下啦。。。
貼士:佢去過輕井澤架,hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...