Tuesday, April 7, 2009

好齋

星期日朋友飯聚佐敦普光齋,食左一餐頗好玩嘅晚飯。。。

一開始嚟個推介嘅當歸湯,又幾好味喎!
我都食得嘅魚生,好食過飽魚
仲有黑松露竹笙,好高貴


梅菜扣肉/燒豬頸肉/炒雜菜/椒鹽鮮魷,最鍾意椒鹽鮮魷,似得嚟仲唔腥,perfect!


甜酸魚/吊燒雞,好野呀吓,條魚真係腥架喎


甜品有桂花糕/曲奇餅/蛋散,最鍾意“口趙“蛋散,好滿足


舊年暑假太瘦,而家增磅17磅,個肚突哂出嚟,食埋呢餐,開始運動修肚大行動,個個話減肚難,睇下點?

13 意見:

supageti said...

一年重 17 磅?哈哈 ~~

casper said...

我又放長雙眼睇你減成點啊...

陳娃 said...

個肚 真係好難減 ...如果你成功 記住同大家分享下

p.s. 又話大改個blog??

naruto said...

意粉:
刻意增嘅,舊年低到125呀

casper:
放長D

www:
暫時每餐食七成+跑步+sit up
睇下有乜成效再算

ps:好忙呀,仲執緊屋,舊公司仲有野跟緊(無錢架)

maymay said...

有個名模話一日吃一個沙田柚就減到肥喎,方法係每次餐後吃一些沙田柚,在一日內吃完一整個,你做下白老鼠先,得就話我地知,唔該!

(你要嘅相已放左上blog喇)

naruto said...

maymay:
我信佢老公多D,佢老公教每月搵一日剩係任食烚蛋白+萍果,清腸喎!

朱朋 said...

我最鐘意齋朱頸肉, 好食到(手)震!
要瘦身? 做多d運動啦!一齊行山啦!

Ogake said...

食蛋散~~ 相煎何太急~

naruto said...

朱朋:
食自己條頸呀?豬頸呀
山,幾時行?

ogake:
你想話:何太要食煎雙蛋,急?

largeheadboy said...

一年重 17 磅好過分喎!
年紀大咗,依家做極運動都好難瘦返呀~

naruto said...

largeheadboy:
籍口,(做極運動)即係幾多?
我覺得係output同input嘅問題,計啱數,一定得

卡臣 said...

素菜都做得好似真肉咁

naruto said...

卡臣:
有時直頭覺得食緊肉呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...