Thursday, April 9, 2009

換樓

落左細訂,無意外嘅話,5月22日後將變成港島人,番去我成長嘅地區。。。西環


真係要慳D,budget比預期大左,要勤勤力力比心機啦!

年頭set比自己嘅目標,到四月已經起變化:
1/公司生意額升20%......已經唔關我事
2/搬番市區住.......順利進行中
3/keep番好個身體,做多D運動........進行中

講左幾年嘅工作終極目標。。。。五月開始,會的起心做,去馬

21 意見:

largeheadboy said...

香港島好吖,高尚啲中產啲啱晒你~ ^t^

Artman said...

西環? 都算半個鄰居喎

Alex said...

咦師兄,近唔近母校呀?即係近唔近我屋企呀?

Ogake said...

我放學可以約你宵夜~ ho ho hoh ~

casper said...

咁咪幾好囉, 住咁遠冇朋友架, 而家咁近真係會同多人朋友見面, 恭喜晒!

maymay said...

買左劉亂籠d新樓呀?
咁天水泥間別野賣左未呀?

朱朋 said...

恭喜哂呀!繼續比心機賺錢喇!

阿ta said...

WAH!!富婆呀!!
你買左邊個單位呢??

邪留丸~ said...

繼續勞力~
大叔~加油!^^

supageti said...

Congratulations! 西環幾好住,又近娘家 ~ ^^

tri said...

恭喜恭喜恭喜恭喜恭喜恭喜恭喜

Stephen said...

好似係泓都.....

naruto said...

largeheadboy:
我低產嚟架

Artman:
半個?hehe
可以食多D飯啦

Alex:
唔近,真係西環呀

Ogake:
隨時啦!揀定科未?

casper:
我住天水都出嚟架啦!不過當然方便D

maymay:
劉生棟樓係大角咀,比較過揀左西環

朱朋:
晤好比壓力我,我今年唔係揾錢年

ta:
你講你呀?
我梗係買"C"單位啦

邪留丸~:
多謝哂

意粉:
多謝!始終係成長嘅地方,熟D

brian:
多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝

Stephen:
憑張圖都會知?

Stephen said...

你一開始已經講咗係西環,咁西環的新盤係咁的則係呢一個架啦.....之但係呢度都好似四五仟蚊呎唔平喎

naruto said...

stephen:
真係得一個?

Stephen said...

你唔好考我呀,我唔係做地產經紀,不過會留意D樓盤咋,所以睇到你話西環,睇埋張圖,覺得係咋......

Leo said...

嘩四千幾蚊尺,第日港鐵西環綫通埋車仲大把得升添噃睇嚟,恭喜恭喜!不過你個則真係好明顯囉!你記住唔好亂寫嘢喇,大家都知第日尋仇去邊豎架!

Stephen said...

Leo 四千幾蚊好似唔係好得咋....
8-)

naruto said...

樓上兩位:
唔駛估啦,錯哂呀

卡臣 said...

恭喜哂啊業主先生

naruto said...

卡臣:
真係遲來的恭喜

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...