Monday, April 27, 2009

長野私の遊 ~ 第一彈!

搭Narita Express順利由成田到濱町東橫,途中於東京站買明天去輕井澤及後天輕井澤去長野之JR車票,於JR售票COUNTER遇肥仔職員,雞同鴨講,但我早有準備,印定需要班車嘅時間,編號,日期,時間同價錢,諗住萬無一失啦!點你肥仔出左多過十張票,仲係錯嘅。。。去輕井澤就啱,但係其餘包括由“東京去長野“,無啦啦由輕井澤返東京,真係開始頂唔順,決定只買去輕井澤車票。

酒店旁有一個公園,有疑似櫻花物體,需然天開始暗,狂影,事後先知跟本唔係櫻花


今日重點係約左網友black lab飯局,mail同blog就覆得多,食飯都係第一次;見仲有一個鐘頭,去左新宿高島屋tokyu hands同HMV;七點到達約會地點,食飯LU


餐館梗係比地頭蟲揀,食豆腐料理,枱頭用電腦自己落單,好過癮,呢晚食得好開心


飯後black lab帶我地去用機買JR往長野車票,唔該哂!

跟住返酒店覺覺豬LU

第一日完

18 意見:

eric said...

你網友捧著個盒喺乜嚟?

black lab said...

由 "你網友" 現身說法:嗰盒就係香港手信──麥泥沙消化餅呀!多謝晒!

我相信你疊資料係太多班次、日期喇,肥仔職員睇唔明。香港職員都未必睇得明啦,何況言語不通?

其實簡簡單單寫日期、時間、班次,遞俾counter職員已經得架喇。

我都差D唔記得嗰間係食豆腐料理,好彩有叫到一碟豆腐應吓景...

supageti said...

開頭唔明典解 JR 職員會錯得咁離譜,睇完 "你網友" 解說明白晒,哈哈 ~

naruto said...

eric:
呢個網友點名要麥泥沙,下次可能掛住瑞士糖

black lab:
豆腐有兩碟,多相得滯,有一碟無出鏡

supageti:
意粉,雖然張紙有三班車,但係我圈住其中一班架啦

supageti said...

依種花我晌西安都見唔少,應該係八重桜(ヤエザクラ),係唔係屬於桜花我就唔知 lu。

http://aoki2.si.gunma-u.ac.jp/BotanicalGarden/HTMLs/yaezakura.html

Ogake said...

你兩個童顏男丫~~ 快D講你地青春既秘密呀!

black lab said...

網友搭訕:青春既秘密...要問我阿媽先至知。

網友下次都係要麥泥沙。

你疊資料係太花哩,我都差d睇唔明。

maymay said...

八重櫻係櫻花黎架,我好鍾意架~~

綠色版面咪幾靚,做乜咁快又轉藍色嘅~

naruto said...

supageti:
有個櫻字即係櫻啦

Ogake:
我無秘密嘅,秘訣係疴多D

black lab:
唔花,唔花

maymay:
試緊,又變左黑色啦!深底D相出D

朱朋 said...

我估肥仔職員見到你笑佢肥, 於是整蠱你...

karvitz said...

繼續吧!
砌返兩幅靚野來睇下好喎!

naruto said...

朱朋:
:(

karvitz:
咁D讀者高要求架,砌緊架啦!聽日啦!
:)

黑柴 said...

肯定係櫻花啦,如果唔係我上年係日本睇桃花咩!

邪留丸~ said...

嘩~好耐無見lu~快獸^^
你啲網友對你真係好~
你好幸福呀~"童顏大叔"
=P

naruto said...

黑柴:
我真係諗過係唔係桃花,haha

Sun Sun said...

"童顏"無用嫁, 呢期台灣紅嗰隻叫"童顏巨乳", 一埸去日本有無順手...

醒你, 殺很大!!
http://www.youtube.com/watch?v=O0NFB4jidCU&feature=related

naruto said...

Sun Sun:
呢條片上次去台灣已經熱播,睇到眼突兼笑爆

naruto said...

邪留丸~:
快獸今次會dayday出埸
我唔要"童顏大叔"呢個名,好核突呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...