Friday, April 3, 2009

一個頗節儉的大叔


回復阿伯生活,一個人走去酒樓飲一下午茶,大特價點心$5.8,碗仔翅同魚蛋豬皮蘿蔔,後者竟然有12粒,駛唔駛咁抵呀?
再加一個炒米粉,埋單$29,抵過大X樂

飽到夜晚,晚餐食灼油麥菜+餃子又一餐

本來想寫攪乜鬼系列,但班網友最近大部份都放慢手腳。。。
一個仲係度南丫
一個減薪與裁員減左成個月
有Dno pay leave, no pay work兼no blog
仲有Dblog都剷埋

大家,寫野啦!

9 意見:

Ogake said...

我都慳左好多~~ 以前我係唔會剪唔會留"Q旁"的.....

欣宜 said...

恭喜院長回復阿伯生活
邊個咁衰連卜都剷埋?

邪留丸~ said...

係囉...
邊個咁衰剷鬼咗個blog呢...
大叔已經變咗阿伯...
真係老得好快...

maymay said...

好嘆啊~~

supageti said...

我又係食餃子喎 ~ 俾心機旅好依次行啦 ~ ^^

瘋膏 said...

hi, 我都等緊你班friend update..

但你要加油呀, 唔好停。

naruto said...

ogake:
你D慳真係唔覺囉!

欣宜:
你話啦

邪留丸~ :
退休生活老得好快呀

maymay:
同D痰盂浸生蠔比,有幾嘆呀?

意粉:
我食公仔點心餃子咋,百佳特價$15.X有兩包

瘋go:
佢地唔寫,我一早起身無"世藝"

casper said...

大叔, 邊有你咁好心情日日咁寫啊?!
我連睇都冇心情睇, 仲話寫卜?!
你見我留msg都少左就知啦...

PS. 你碗碗仔翅睇落好似好正, 賣非忽!

naruto said...

casper:
我呢D叫得閒,唔係好心情

ps:最正係$5.8囉

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...