Saturday, April 25, 2009

回來


玩完番嚟!答番自己旅行前嘅問題。。。

想睇櫻花,會唔會有奇蹟呢?。。。>原來奇蹟真係在身邊
馬騮會唔會唔浸溫泉架?。。。>凍到我想跳埋落去,點會唔浸
會唔會落雨呢?。。。>狗屎都落埋
落雪浸溫泉好似好凄美,但落住雨浸又如何?。。。>呢舖真係烏鴉口
成條街都溫泉,會唔會巢皮呢?。。。>會,好巢
今次玩得慳家D,會唔會超支呢?。。。>初步估計超左千幾蚊㖭
長野好似仲幾凍,著唔著羽絨好呢?。。。>有D時間真係後悔無著

*五日行程,四季天氣齊哂
*勁多小意外,又符符碌碌過關
*今次又影左1340張相,上次比人話睇相都唔知我去左邊,今次有注意,似番旅行相多D
*番到嚟好攰,老了十歲

15 意見:

Ogake said...

老得黎有得玩~ 我唔介意~

邪留丸~ said...

老咗十年!
咁我哋又要改口lu~
阿伯...但...
唔習慣tim...都係叫返"大叔"好啲
=p

Tat said...

你HEADER張相係咪SET好腳架,影幾張咁呀?

casper said...

咁耐冇答問題, 俾d時間你答下我既問題啊!

唔知你去咁多日, 係唔係日日身邊都有奇蹟呢?
唔知你同馬騮一齊浸溫泉, 有冇俾馬騮攪呢?
唔知落狗屎係點既呢?
唔知你落雪浸溫泉個時, 有冇凄美到喊呢?
唔知你浸左幾多個/多次溫泉先巢皮呢?
唔知你洗多千幾蚊又買左d咩垃圾呢?
唔知你冇著羽絨, 有冇冷親呢?

仲有...
唔知你同邊個去呢?
唔知你老左10年個樣係點呢?
唔知你有冇買手信俾我呢?

supageti said...

Welcome Home ~~~ ^^

black lab said...

心急想睇遊記呀~ 快d寫啦快d寫啦!

naruto said...

ogake:
有青春,你口響

邪留丸~:
瞓醒後生番啦,唔駛叫我阿叔

Tat:冇腳架,放喺舊石逐張影,影左十幾張

casper:
答最後一條...冇

supageti:
多謝

black lab:
你第一日就出埸啦

Tat said...

吓,但唔怕每一張都有少少出入咩?你咁放法又唔怕人偷你部機呀?

個做法係咁一張張咁疊埋?定係CUT一個個人身咁貼上去?

largeheadboy said...

係我話唔駛着羽絨,係我唔啱~

naruto said...

Tat:
其實每一張都有少少出入,不過唔多覺啫

人都無個,冇人偷

一張張咁疊埋就得,easy

largeheadboy:
落大雨著羽絨又麻煩啫,唔關你事嘅

Tat said...

唔該晒!

maymay said...

黃昏呢張相好得!

naruto said...

Tat:
唔洗客氣!有乜野隨時問

maymay:
呵呵!放住張粗野咋,好野遲D出

Tat said...

你攪乜野???係咁攪個TEMPLATE!!??
D字一時改大一時又改細?個底又全藍

naruto said...

Tat:
testing, testing

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...