Sunday, April 26, 2009

出發前


今日先講第一日出發時香港趣聞

1/西北好屎
今次幫東怡買機票,買嘅時候知道D票係團體票,但有得上網劃位;結果,e-ticket到手,但上網劃唔到位,打去西北話呢隻票無得劃,一定要喺機場櫃面現場做;結果,比開機時間早兩個鐘頭二十分到機場,但個後生男地勤話無窗口又無走廊,咁都算啦!
結果去到過關,發現其中一張直頭唔係我地個名,真係,頂。翻轉頭,佢已經知發生咩野事,即改,但又手忙腳亂,跟住話而家有一齊坐嘅窗口位啦;咁叫佢幫我地劃埋回程位啦,開頭又話得,跟住又點你去第二個窗,但二件肥C奶,一件聽到劃位就話自己去幫隔離,叫另一件做,另一件望都唔望你,check完對住張枱話44J,我地問咩野叫44J呀?佢話之前有人mark左位,你地分開坐架喎,但我話我打電話比你地公司話唔mark得位,嚟到先至mark,咁即係點?改唔改得?我只係要求一齊坐啫,同埋而家已經夠哂鐘,可唔可即刻做呢?佢冷淡地話:咁你地行啦,我有你地資料,會做架啦,不過無窗口囉!我話OK,即走!

咁西北咁差架,離譜呀!攪到我食早餐都急,無得嘆!

2/帶水入閘
過海關時,聽到有C奶同另一C奶講:唔怕嘅,飲剩少少啫,同佢地講帶入去口乾飲就得架啦!
(真係得你個死人頭,但我笑到出聲囉)

3/港男港女
排Burger King,背面傳嚟一把女人聲,好大聲話:唔食呀,我都唔食呢D嘅
哇!即刻拎轉睇,女嘅年約三十,黑白班馬衫,無腰,嬲爆爆兇緊身旁男士
男嘅奇貌不揚,肥,細眼,曲髮,細細聲拉住班馬話:哩!有ABCDEF餐囉!
女大聲:呢D都唔係早餐嚟嘅
睇到呢度,我笑得好開心,個女嘅見我望住佢,即刻細聲,跟住男嘅排隊喇!但女嘅又唔搵位,繼續企喺度扮大支野。

我想話,小姐,呢度foodcourt嚟架啫,唔啱食咪自己排隔離嗰間囉!企喺度無用架!
而港男最後堅持食包,好野!

佢地去旅行一定“爆“呀!

12 意見:

Leo said...

飛日本好短途啫,分開坐陣冇所謂噃,不過如果隔籬遇著個騎呢怪就慘啲!

西北,都有名你叫喇下話!

港男港女幾好笑喎又!

Ogake said...

搭小巴就話遮~ 搭飛機都要分開坐~ 我覺得古怪左D~~

largeheadboy said...

西北我覺得 ok 呀,係回程時 check in 永遠都排長龍啫~

欣宜 said...

有歷史以來寫得最多字呀~~

maymay said...

正一八卦佬!

naruto said...

Leo:
同朋友去旅行有得揀梗係一齊坐啦,都四粒鐘架!

Ogake:
係呀係呀

largeheadboy:
我好彩撞著幾件都怪囉!回程仲有個“華盛頓“,遲D講埋佢

欣宜:
咪以為我唔識字

maymay:
多謝

eric said...

哈,我上次同朋友去飛,就喺要假扮情侶難捨難離先至可以一齊坐。

naruto said...

eric:
哇!要交戲,駛唔駛呀

l.minor said...

遲咗年幾睇,本來唔想留言架啦,不過都忍唔到手,我想話:”班馬係唔食包嘅!”

naruto said...

l.minor:
你睇番轉頭喎!斑馬唔食包,隊草比佢啦,食草都食到咁肥

卡臣 said...

呢啲公主...真係要放佢去第三國家

naruto said...

卡臣:
靚就話公主啫,佢憑乜呢?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...