Friday, April 17, 2009

繼續日誌

尋晚:
飯局飲飽食醉,多謝黑生嘅手信;
原來兩大杯啤酒已經KO我,wing下wing下,返屋企即瞓。

10:00am
又話減腩,但日日有飯局,起身都唔肚餓,飲盒脫脂奶當早餐算啦

11:30am
洗牙,撐大個口郁都唔郁,但求快快攪掂,終於真係唔駛二十分鐘;
可以笑啦

12:00noon
到超市買餸準備午餐,洗完牙,唔想出力“趙“,諗起呢個湯,買左$8.4蘑菇,有九粒

12:30pm
煮湯。。。
蘑菇洗一洗,印乾水
菇柄底部界一刀,用手分開菇蓋同菇柄
煲滾水,約一碗半,落哂所有菇
五分鐘後夾起菇蓋,菇柄再煮十五分鐘
菇蓋切片,放番落煲湯度,滾一滾,落鹽調味,攪掂

好清,但菇味濃,啱哂我,咁又一餐


2:00pm
攝影師朋友問如果有個job“可能“去韓國做,得唔得,有咩野唔得吖,(舌累)飯應啦!
不過接得成先算啦!

3:00pm
舊嘅scanner同printer早排壞哂,買部新嘅,兩樣齊哂,都係$499,
拎嚟印日本行程資料,唉唷,好忙呀真係


6:00pm
約左鄰居兼同學落會所打保齡,鬆一鬆


9:00pm
繼續印旅行資料,終於齊哂,行程好豐富咁喎!

最後:
見到日本長野嘅天氣預測都係密雲有雨,太陽之子今舖睇嚟要失手啦:(

14 意見:

阿ta said...

你就好啦, 生活好梳乎咁囉!

supageti said...

啲天氣預報好多時唔準既,唔駛失望住 ~~

casper said...

一路順風啊! 如果有手信既, 返黎call我食飯啊! :p

Ogake said...

你又幫左我手,救左我命~~謝謝你~

naruto said...

阿ta:
疏多幾日啦!我唔識死姐

意粉:
我日日發功,嗌好天呀好天呀

casper:
我影相哂做postcard送比你(幾慳)hehe,見到啱嘅一定買,唔啱我都唔會夾硬買,不過飯實call你食嘅

ogake:
下個禮拜無人救你啦,執生

朱朋 said...

個湯清過水少少咋喎!
上週返大陸碌ling成續點呀!新隊友應該水準唔錯咁!

naruto said...

朱朋:
有味架!當清腸胃囉

上週返大陸碌ling成續點。。。>大退步
五局win得三局,150,158,131,167,160

Tat said...

嘩,碗湯搵舊肉都無,無味喎!

爛 铜 said...

個 Header , 好 fuji film !!!!!

maymay said...

新版面好醒神、好靚仔呀!
你煲湯仲叻過我,等我又照版煮番碗先~~

邪留丸~ said...

係唔係去咗"狗狗"做
嗰間天水圍分店洗牙呢?
嗰度啲dr係唔係好好呢~ ^^

黑柴 said...

你做咗阿So?

naruto said...

Tat:
菇類本身有味,煲廿分鐘就有味,當然唔好太多水

Broken_black:
柯達嚟架

maymay:
新版面攝住呢期先,遲D轉日本新相:)
我阿媽煮野就真係叻,我一成都學唔到
個湯少D水好味D架

邪留丸~ :
咪即係你公司,幫趁左好多年,亞醫生都認得我

黑柴:
真係番書仔到唔識寫個蘇字呀?

朱朋 said...

打足五局? 好盡....慶喎!平均分好似麻麻地!我估係冇左我地"激"勵你啦!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...