Thursday, April 30, 2009

長野私の遊 ~ 第四彈

第三日 長野


太早,餐廳未開門,便利店買三文治,食完已經到長野


本來行程plan左先去雲上殿,但去到巴士站先知原來上晝無車上雲上殿,巴士職員建議我地由善光寺行上去,需時約半小時。。。
咁就去善光寺先啦!
善光寺呢個月做緊徐開帳,排哂長龍入寺,我地無興趣行寺院,只係行佢條表參道影下相兼食下雪糕


寺嘅附近好多櫻花喎!有八重櫻(學得幾快),有粉紅又有白色嘅,仲有混血嘅


白色好靚,影咗呢兩張我好鍾意


越行越熱,開始除衫;噚日就冬天,而家就。。。
吓,秋天?點解突然由櫻花團變左做紅葉團嘅?
仲好靚㖭!影幾張都好滿意


好,影夠,去雲上殿啦!
其實本來係去臥龍公園,目的係睇櫻花嘅,但佢上一個星期已開始花落,最後改為去雲上殿。
雲上殿號稱有650棵櫻花樹,早兩日先開始花落,怕且仲有得睇啩!點知行到氣喘,最後只剩下幾棵,仲少過善光寺
行上去行到好熱,再由秋天變夏天,但勝在空氣好兼無人,影下自己先;之前banner嗰張一幅相幾個我就係呢度影,走嚟走去都唔怕比人笑


跟住行番回頭路去善光寺,做乜?就係為左呢碗戶隱名物蕎麥麵,質地真係有咬口啦,但白色呢pat係乜嚟架?滑潺潺嘅?仲有,真係好咸!


團友做定功課話善光寺附近有火車站去下一站小布施,我信哂佢啦!見佢地圖都唔駛,好似憑直覺咁轉嚟轉去,仲要落條大斜路,我都打定輸數,最多搭巴士或的士返長野站,但行行下竟然見到一個地底車站寫住“善光寺下“,開心到好似中獎呀!
去買飛啦,賣飛阿伯收多我地100yen話係特急,我地照買,奇怪事嚟啦!事後先發覺特急車係唔停呢個站架,而時間表亦無呢班車,驚未?


好!出發去小布施
呢個時候,仲未知跟住落嚟將會發生意外。。。。

長野﹣完

12 意見:

Ogake said...

有陽光,影既相都特別靚~~~
連個爛鬼車站都爛得靚D咁~~~
喂~ 你篇遊記好懸疑呀~~

團友 said...

更奇怪係...
當我地返轉頭搭車時...
賣飛阿怕已經不知所踪...
@_@

black lab said...

嗰PAT白色嘢咪就係とろろ (TORORO) 囉!絕對係一PAT鼻涕。據說係山芋磨出嚟嘅蓉,穩佔你網友「最厭惡日本食品」第一位!
除此之外,我仲覺得似...(Email話你知)

supageti said...

善光去本堂(國寶)內陣佛像底下有個戒壇,好好玩嫁,你唔入去真係太可惜 ~~~

naruto said...

Ogake:
好懸疑呀!個車站喺地底,你都見到陽光

團友:
無人賣飛有D奇

black lab:
咁咪係軍曹入面其中一個囉!
等你e-mail

supageti:
一早少人,但我地無諗過入,對寺興趣一般
後嚟多人到排左出街尾,更加唔會入

邪留丸~ said...

嘩~
今次你嘅旅行都好特別喎~
一年四季都遇到~
晴天,雨天,大霧都有齊
呢個體驗真係難得~^^

naruto said...

邪留丸~:
係呀!本來主題係四季遊架!

晴天,雨天,大霧,仲有雪呢!
由著到隻糉到除剩件tee,

預告:第四日天氣再轉,玩死!

朱朋 said...

除左亞伯, 應該仲有單眼單腳遮出場...

逍遙神父 said...

搞錯呀! 邊有可能咁正斗又有櫻又有紅葉架!! 唔制呀!!!

naruto said...

朱朋:
有霧地異獸

逍遙侯:
呢位小朋友,唔好dup地,我估呢隻紅葉可能四季都紅

黑柴 said...

咁你有冇吞咗個pat野?

naruto said...

黑柴:
將佢沉落湯底,將口感減到最低

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...