Wednesday, April 30, 2008

床底寶箱之史前玩具(五)

唔係寫blog都唔會剿個床底寶箱,點知越剿越深,真係可以喺天水圍開個博物館;寫玩具都竟然嚟到第五集,今集出多D,唔係十集都未講完!

飛劍都有,勁啩!


吹波膠 ﹣左面買咗廿年,右面啱啱喺大圍買。小學時喺學校常玩,最拿手波中波。


七巧板


小花炮﹣又係啱啱喺大圍買,竟然仲買到


扭計骰 ﹣買咗十年,但而家連報攤都有得賣


口琴 ﹣約十年前東京宇宙百貨買


潛艇 ﹣我細個真係擁有過,陪我沖涼架


點到你唔服,點解我要服 ﹣雙星報喜膠鎚一個


學字書,寫文具時漏咗,擺喺玩具啦!


火柴 ﹣日本買


填色畫冊 ﹣

一口氣出咗咁多貨,鬆哂!

慶祝勞動節,休館四Day,如果有wi-fi會試吓覆,星期日再見!

11 意見:

supageti said...

查實你收埋咁多野為乜呢?

Anonymous said...

那艘潛艇是我細個時的寶,成日把那摩打跟船身分開,扮發射魚雷 !

largeheadboy said...

真係可以開個展覽!
我都有玩過劍仔同埋吹波膠呀!

Anonymous said...

naruto叔叔...
點解咁刻意講返係幾時買呢~
驚人誤會你個...年紀...呀?

naruto said...

supageti:
同係收埋咁多郵票心態一樣囉!

galaxy:
見到佢係浴缸亂咁游就好開心

largeheadboy:
吹波膠都無人無過囉

邪留丸~:
無關係啦!

Anonymous said...

真係慶祝勞動節? 去泰國勞動得開心d啦!

男人老狗 said...

一路順風喇,去到泰國摷下有無貨入?

naruto said...

搭早機好Q眼瞓

supageti said...

點同呢?我 d 郵票收係郵票簿,擺係書架唔多左定,又唔駛點打理,得閒揭黎睇下都好開心,但你 d 野會變質,而且收係床下底無咩幾可摷出黎啩?

Ogake said...

點解火柴係玩具呀? 唔好玩火呀,好危險~~

卡臣 said...

打劍仔中
倚天劍最罕有

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...