Wednesday, April 16, 2008

快獸導遊天水圍(二)。。。天水圍的天空

大家好,又係我導遊快獸帶大家去天水圍呀!


大家睇下,天水圍因為空曠,所以藍天特別多。大家影吓相啦,個天真係好靚架!喺市區好難見到。




















快獸:好啦!番嚟集合啦,跟住帶你地去拜觀音。。。


9 意見:

Leo said...

好靚呀果兩張被!

Ogake said...

你D相係俾小朋友學字架? 車、屋、男、女、菜、田、手 ~ 幾時出埋套生字咭?

largeheadboy said...

就快獸旅遊真係好開心!^O^

Anonymous said...

查實快獸...
可以推出啲字母卡,俾啲幼兒學習...
效果都會同依家差唔多...

Anonymous said...

帶人望天打卦又一day, 呢個團有d搵笨!!

naruto said...

Leo:
果D被現場睇有漬架

ogake,邪留丸~ :
思想一致,可以結婚啦!

largeheadboy:
開心開心好開心

欣宜;
唔係一日呀!未完架!

Ogake said...

可能Leo覺得靚在有漬呢~橫掂我就快結婚,屋企張有漬好靚舊被都唔要架啦~~送俾Leo啦一係~

Leo said...

ogake:

吓你真係結婚呀?同邪留丸?恭喜恭喜!哈哈!

我見唔到啲被有漬喎!我自己張都有喇,唔駛你送喇!多謝晒!

睇咗你地鬥爛歌好耐,唔識點投票喎!其實我覺得鄒小姐唱得好有風格噃,比起其他高好多班!

naruto said...

OGAKE:
喺我地頭攪事,未死過。

Leo:
D被有漬搵個無漬嘅被袋入住佢咪唔覺囉
覺得邊隻爛D就留言話邊隻爛D囉!無技巧架喎!下次試下整唔整到個chart

下星期等你投呀。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...