Tuesday, April 22, 2008

第二季爛歌金曲鬥一番。。。第一回

第二季第一回,一定要贏頭彩,相信ogake都會係咁諗,所以要出隻勁嘅!
爛歌來自雜錦碟IN爆榜


當年玉朗心中嘅玉女。。。黎姿,歌名“不是娃娃“


基本上一開始已來料,唔駛推介,但嗰句(123456do it)直頭同憶蓮嘅"傾斜 (114° Power Mix)"一樣,咁都得,雖然大家華納啫!
不是娃娃

作曲:AZMAL 作詞:陳少琪 編曲:甘志偉 監製:馮鏡輝

不是娃娃 不必送花
不是娃娃 我不要說教專家!

無論你講哪句話
仍像老師在訓話
我已懶去消化
看見你太可怕
情話與花太笑話
留住這些玩意吧
每次要我驚訝 成效太差!

不是娃娃 (自覺些 願意嗎?)
不必送花
不是娃娃 我不要說教專家
不是娃娃 (自覺些 願意嗎?)
關心我嗎?
不用天天 似偵探送我回家!
(自覺些 願意嗎?)

其實我不再幼稚
成熟也懂俗世事
你卻說我精緻
說我笑也得意
期望你將愛透視
來吧幹些實際事
放棄故作詩意
沈悶構思!





借咗阿Fun個投票表,咁投票就方便D啦!請過去聽埋ogake首歌跟住投我票。

12 意見:

Anonymous said...

對面出粗口歌(什麼九叉), 家指引呀!
玉瑩小主其實都唔差, 係詞爛d, 就翻佢個牌子啦!

Fun said...

個表唔係我架喎~ :)

講唱其實豹小子衰d,不過我都係投左黎G因為我記得呢首《不是瓜瓜》當年俾wea宣傳為“香港樂壇第一首雷鬼作品”,淨係呢個朵已值一票!多謝!

Anonymous said...

gigi啲頭髮要焗吓油喇,髮尾開哂叉呀~~
我投咗你一票。

Wordy said...

“香港樂壇第一首雷鬼作品”?o ... ok ...

Anonymous said...

兩首都未至於「爛」,最多都係唔好聽啫。當年我都幾鍾意聽《不是娃娃》架。
所以今個星期我投.............棄權票。

naruto said...

朱朋:
有句粗口咩?聽多次先

Fun:
我一向有語病,應該係睇你個blog見到個表借嚟用。
“香港樂壇第一首雷鬼作品”。。。>雷鬼?無打錯呀呵?

wordy:
你對住黎姿O咀呀?

black lab:
你嘅接受能力比我高,我覺得兩首都爛!下星期喺立山投我票啦!

naruto said...

欣宜:
漏咗你㖭!多謝投票!
以前佢用勞工梘洗頭,而家靚哂啦!

Wordy said...

呢期咁多人去立山……再去會揀夏天

上堂喇,「雷鬼」係某 d 人對 raggae 既音譯,大陸叫「雷蓋」。又有一種叫曲風叫「雷戈」ragga,集 raggae 同 hip-hop 的特徵,唔好溝埋一樣或者話人打錯

naruto said...

我以為佢自嘲﹣香港樂壇第一首“女鬼“作品

黑柴 said...

兩首唔爛,我都幾鍾意佢首《白恤衫》,都有唱過架。所以我棄權。

naruto said...

黑柴:
哇!咁都唔爛,下次出我自己唱嗰D

Anonymous said...

Really...both are not very lan...don't know which to vote.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...