Thursday, May 1, 2008

勵志故事

人在曼谷,心情輕鬆,送上勵志故事一則,
故事描述環保,兄妹間嘅愛,父母對女兒嘅溺愛尤其獨到,請細心欣賞。

簡介:詛咒娃娃去到邊家人屋企都會發生不幸,一日,小新爸爸執咗番屋企。。。




















重播多次




10 意見:

Anonymous said...

naruto叔叔對"勵志故事"嘅定義有好特別見解喎!! XD 祝旅途愉快,多影靚相 !!

男人老狗 said...

去到外地也不忘娛樂大家,真偉大!
有無D再"勵志"D o架?

Ogake said...

你咁"日里萬機"架,好心你去旅行就輕鬆去玩啦!

Anonymous said...

多謝~naruto叔叔
教咗我哋"家庭嘅團結"係好重要架~
辛苦晒~
旅途愉快~
唔知快獸玩得開唔開心呢?
掛住佢tim...

黑柴 said...

又係曼谷?同ogake一齊?

Wordy said...

有緋聞呀 ~

呢個係「我最喜愛的蠟筆小新單元」之一!估唔到竟然會同你撞「故」,好驚!

仲有一個改編《莎拉物語》都好正架

Anonymous said...

呀, 原來小生已有妹妹了。

Ogake said...

黑柴:
我邊有咁幸運可以同火影去丫,我地前後腳架,我離開曼谷之日,正是火影到步之時,真係"影"都見唔到呀!

CH Mak said...

whoa ha ha ha ha.
I'm laughing in the office now.
Thanks for your entertainment all the way from BKK! Have a good trip!

naruto said...

to all:
好睇就得啦!

黑柴:
梗係唔係啦!時運高呀!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...