Sunday, April 27, 2008

第二季爛歌金曲鬥一番。。。第二回 打妖王

星期日ogake會外遊,所以“爛歌金曲鬥一番"提前今日出街,上週比人批評唔夠爛,um....我視黎姿為皇牌架喎!好彩都WIN.


本週楝"大路"爛歌,謝霆鋒(吳空)+何嘉莉(沙珍)+郭偉安(唐僧﹣前世/朱八)+俞詠文(唐僧﹣今世),兩王兩后,通殺。


聽歌策略
RoadShow俞詠文嘅一句:奶奶奶奶我要奶奶,天下無敵,何嘉莉嘅沙珍係另一殺票位


聽歌,今個星期我有十足信心,ogake揀隻咩爛歌?快D過去聽,跟住投票呀!




下次會正常星期二出街,Bye

11 意見:

Anonymous said...

果然係"打擾王", 重聽到我妖妖聲添 !
我買你連贏!

naruto said...

朱朋:
半夜兩點嚟聽,聽乜都妖妖聲,多謝一票

Anonymous said...

唔知提早錯過了上回, 不過都影響唔到賽果... 今期趁早, 投你, 嘩, 林振強... 想問係邊一年出? 另有郭偉安, 同新城有關?

Anonymous said...

一睇D詞就想投你啦阿彌陀佛!
不過今次兩隻都好爛禍…
票數好接近,投你啦

(鐵票出動=。=)

唔止個度囉,乜野我係pig ,一想溝人頭變豬頭
點解沙僧會變左做女人架
謝檸檬一定很後悔唱埋D咁既歌啦,俾人抄出來恥笑…

naruto said...

l@wbs:
上期無投呀?乜次次都last minute架?
上個星期忙到無得瞓,雖然知ogake旅行,但完全無諗過會影響爛歌,真係唔好意思

隻碟99年出,隨蘋果日報附送,有新城Logo,廣播劇啩!

DragonGirl :
竟然有鐵票,好勁呀!

Anonymous said...

我以為大家鬥左咁耐都江郎才盡啦(上個星期)
點知而家又咁猛…

Anonymous said...

重有我以為情歌先有大路唔大路姐
爛歌都有大路唔大路…

naruto said...

Dragon Girl:
江郎才盡。。。我會呀!不過至少可玩多兩個月,仲有D超爛未出。
玩咗幾個月,知道大家標準唔同,我真係覺得黎姿爛,所以今次攞隻大家都會覺得爛嘅大路野出嚟囉。

Anonymous said...

哇勢軍力敵好緊張!

naruto said...

Dragon Girl:
從未鬥得咁緊,我都好剪張

黑柴 said...

我投咗啦,但唔知work唔work,咁一人投二票得唔得?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...