Tuesday, April 15, 2008

四月新玩具

第一季爛歌王有結果。。。


雙冠軍,恭喜哂達哥同埋假音人!

ogake功課繁忙,爛歌暫停一次,下週繼續第二季“爛歌金曲鬥一番“

今日先睇下我嘅新玩具


1/手指越嚟越跌價,4GB都只係$149,點知事後見信和地底賣$135,嬲呀!

2/自細已經係白花油fans,而家買清幽送福仔239,想買239好耐,仲唔入貨等幾時!

3/第一次去CD二手店,見佢個樣幾靚,只賣$8,係放假嘉年華feel日本碟,剩買中間大頁D狗都值啦!

4/火影忍者開心樂園餐終於儲齊,個個禮拜都好快斷,証明火影喺香港真係多fans

5/牛美君開演唱會前温温書先,我睇20號,有邊個睇同一場?話我知,到時撞吓!

6/上水天平邨間文具舖買到呢幾樣,相角,膠水,膠尺

四月過咗一半就有咁多玩具,好開心架呢!

13 意見:

Ogake said...

我忙爆都來捧你場,喂~我報到呀~~我都係睇20號色界呀!!

Anonymous said...

咩係 "相角" ??

Anonymous said...

你好,多謝版主支持小弟的產品,在這時刻有你支持,真無以為報,唯有... ...唱我首飲歌你聽吓啦:

"來簡約地愛多八十年,態度未曾改變..."

哥仔,你好健康噃,不如...買埋我哋隻典雅吖,我上庭時都有用佢嫁!

Anonymous said...

哈哈,臨門一票擺假音人上檯,my pleasure~
之前被迫陪人睇福仔首次(睇怕亦唔會有第二次)個唱,好似都有送過...
photo corners 係咪得一隻色?我成日想搵七彩相角...

Anonymous said...

what is 福仔239? really hv no idea...

Anonymous said...

I also will go to c prudence's concert on 20th! Hope we all support prudence to have a great memory!

naruto said...

OGAKE:
食唔食飯呀?

欣宜:
細三角型,底有雙面膠紙,固定張相四隻角貼落相簿內。好難形容,咁明唔明?

小王子:
繼欣宜後又有福仔小王子,真熱鬧。
祝早日打甩官司。

l@wbs:
直頭打亂我陣腳,哈哈!
239未用,用埋樽原味先,唔知陣味正唔正呢?
係,得透明色,想要彩色?我去剿下先

weblog770:
和興07年新出嘅白花油,廣告有顔福偉唱主題曲

Jun:一定啦!

光.軍 said...

之前買咗imation 2G要$140... 依家d電子產品真係跌得快好世界呀!!

naruto said...

係呀!所以喺電腦場見到$149就速買,點知信和仲跌多$14,真係買得快醜死怪呀!!!

Leo said...

oh me on 19/4 :P

bought her new cd but got problem with turning into mp3 :S

naruto said...

Leo:
我無問題喎!what's your problem?

Leo said...

naruto:

我試咗轉兩次但又跳線又沙聲!用唱機播又冇事喎!

新買嘅「你的陳奕迅國語精選」同「許志安空前絕後」都係咁,但「蔣麗萍復黑王新歌+精選」又冇事,仲好靚聲添!

naruto said...

Leo:
我用itunes轉無問題喎

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...