Monday, April 28, 2008

床底寶箱之史前玩具(四)

世界旅遊棋


鬥獸棋


體育棋,個盒舊到爛左,肉痛


海陸空戰棋


海陸空戰棋2


陸戰軍棋


幾時同我捉番盤呀?

11 意見:

Anonymous said...

唔敢玩!玩殘左你會心痛。 :P

Anonymous said...

可唔可以解釋下點玩呀…
睇黎你間屋都住左好耐
下次影你間房啦

Wordy said...

最後果盒有一模一樣既

咩體育棋之類都巧立名目,咪康樂棋變種

Anonymous said...

淨係見過鬥獸棋...
其他都未見過...
naruto叔叔...
你嘅年紀究竟係幾多呢...?
好好奇tim~ ?.?

Anonymous said...

邪留丸:
今年係naruto叔叔本命年, 48歲 !! XXXD

Anonymous said...

嘩~
欣宜你好西利呀~
咁清楚嘅~
你哋咩嘢關係呢?

Anonymous said...

利害利害.....
可以開兒童遊戲博物館!

naruto said...

karvitz:
戴手套玩,呵呵!

Dragon Girl:
我住咗十年,不過好多喺舊居儲落架啦!
其實好多都唔識玩!

Wordy:
我細個盒海陸空唔係咁樣架!

邪留丸~ :
細你D咁啦!

欣宜:
我就唔係本命年,不過你就係冇命年

邪留丸~ :
我連佢係邊個都唔知,邊個知佢係邊個話我聽

galaxy:
咦!你講咗我第五集個開場喎!

光.軍 said...

依家見d棋全部都用膠盒裝.好懷念用紙盒o既包裝。

Anonymous said...

48!!!做到我阿媽…
火影叔叔…改個咁既名扮後生呀…
睇相唔似禍,以為三頭
欣宜梗係你個女…

naruto said...

光.軍:
間中仲可以搵到紙盒架!等我再出街剿吓先

Dragon Girl:
我邊忽似48呀?當我秋官呀!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...