Monday, April 21, 2008

牛尾筋大開色界

睇20號大開色界,一開始,連環走音,以為今次衰硬,好彩慢慢回勇


第一次喺演唱會影相,見坐第八行,試吓影,揸架機仔都算係OK喎!呢張out focus反而好鍾意


嘉賓一林憶蓮


兩人合作,全晚至正環節,有得鬥,牛小姐都唱好咗,現場high爆,憶蓮唱完即走,唔搶鏡頭,型


嘉賓二蘇永康,講野太多比人噓,陰公


Encore位喊哂,靚女呀


最鍾意佢D金句:
好啦,繼續咸濕
樣唔得嘅咪做細佬囉

後記:前面坐咗兩個巨型保齡,呢兩位女子約一米七,同我差唔多,但身型厚度係我Double,個頭大過籃球,只好贈佢地八字真言:822 822 32



下一站Shirley(24-4-08)

14 意見:

Ogake said...

喂~你D相靚過我果D咁多既?

Wordy said...

我鍾意張林憶蓮

厚道 d 喇 :p

Leo said...

有走音咩?我淨係聽到甩拍甩嘴咋喎!

我覺得第一晚唱得穩定啲!但兩場整體嚟講都好好!

《沒結果》同《灰色》蓮母好似聲沙沙咁,但雙劍合壁真係空前絕後呀!

又:火影先生你咩事以為我好老餅先?我應該同你差唔多年代囉!星期四、五我都去撐關小姐喎,你不如帶埋快獸去見識下丫!

naruto said...

ogake:
我覺得你D都靚喎!

wordy:
你鍾意林小姐啫!

leo:
走到咁都唔覺?我又唔覺林小姐聲沙喎!我地係唔係講緊同一個show架?

又:差唔多年代咪咪即係老餅囉!噚晚快獸都有去,無影相咋嘛

Artman said...

你d相真係好得好靚...

我...認唔到你呀, sorry! 因為我當時只係諗緊邊個同我hi, 我諗你係認得alan而唔係我囉...

naruto said...

Artman:
多謝先!
我係因為見到有個高人望過去,但係佢係背住我地架,真係認到你架!

Anonymous said...

我唔太計較佢唱功, 不嬲都唔要求佢唱得好好, 演唱會重氣氛, 就算什麼高清dvd都冇現場咁精彩! 呢個演唱會就做到!

黑柴 said...

什麼是822 822 32? 但巨型保齡同籃球間,你都能影到如此靘相,不得不佩服你的鬼斧神工!

naruto said...

朱朋:
讚成,但聽第一首時真係突咗一突,同你唱差唔多嘅?

黑柴:
你唔駛搭巴士啦?纖型22嘅熱線
今次用連環快拍,梗有D中嘅。
日本去咗邊?

黑柴 said...

我好少搭巴士,又耐又塞.重以為用普通話讀會有不同意思.

連環快拍都咁清?唔使曝光咩?

日本還未得閒寫,幾時教photoshop?

naruto said...

黑柴:
用國語讀?你諗高咗我啦!

用manual測定光,寧UN莫OVER,自動對焦,就係咁簡單

教photoshop要過咗五月頭,好忙同去bangkok

Ogake said...

我又學~

黑柴 said...

咁一齊上小班教學!

naruto said...

黑柴 / OGAKE:
我無所謂,我都敎過一堂小太陽,不過要6號打後先得閒

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...