Wednesday, April 9, 2008

三張碟

呢個禮拜買咗二張日文碟,同一張DVD


1/宇多田光


執靚咗個樣喎!變咗鄰家女孩 ,但係個頭有蝨呀?係咁剿嘅;
講番D歌,整體幾好聽,好過上次隻日文同隻把鬼英文碟多多聲

主打歌:Flavor Of Life,舊年十月旅行新宿大電視聽過一次,已經入腦,等大碟等都而家


主打歌:Beautiful World...啱哂做嘢時聽,一路聽一路UN


2/平井堅


D相鬼鬼馬馬,條褲咁窄跳嚟跳去唔怕爆胎咩?歌就同以前變化不大,好大路。

主打歌:キャンバス(Canvas)


3/林憶蓮
朋友買$165,天水圍價$159,我仲有兩蚊coupon,$157賣單送poster,不過poster未拆,會唔會係周不暢架,我見佢門口擺哂喺度任人攞,食飯gin枱怕影響胃口。
講番隻碟,朋友投訴高清嚟做咩?微粒極粗;我睇咗幾隻覺得佢好立體,微粒應該係noise,好似影相唔夠光而架相機唔靚就會出現,因光嘅地方如憶蓮個樣就無粗粒,又可能拉得太contrast,有無高人知點解?整體我又覺得幾好睇喎!唔講啦,睇埋先,bye.

爛歌最新票數。。。"叮噹"碼頭

15 意見:

Anonymous said...

I wanna be a pop star ... :P
係幾好聽。

「周不暢」你係專登寫錯定你真係攪錯呀?哈哈

naruto said...

karvitz:
I wanna be a pop star too, 其實係因為pop star買呢張碟,不過放太多歌,拖慢個blog,所以cut咗。

見到佢個樣我就真係"魚翅"都筆暢啦!你又唔challenge"叮噹"碼頭嘅?

Anonymous said...

我買何cc送張床單咁大既poster, 除左大門有位貼外, 我唔知放係邊, 有冇人要?

naruto said...

張床單單人定雙人架?咁大張紙,好貴架,舖喺床當床單,等佢陪你瞓,又或者舖喺地當地毯都得,真係唔要就比我啦!我有幅牆,想換畫

Anonymous said...

所以我而家買碟話送poster都唔要,留番俾有緣人。

Ogake said...

咦~~我係office個位超大,又有好多位貼野,重點係,公司亦容許,我個位後仲係塊壁佈黎架,我貼左謝安琪同埋吳浩康上去~yeah!

naruto said...

black lab:
我樓下問CD舖只要買碟就可揀poster一張,通常都係D無人要嘅,我有時會攞嚟gin枱食飯

ogake:
影響上司對你印象架

Anonymous said...

我都覺得堅哥今次隻碟無乜驚喜...
話時話, 我都就快出碟,
記得支持下喎, 呵呵!

naruto said...

欣宜:
唔駛送海報啦!支持環保啦!

Fun said...

我響大阪個陣週圍都係宇多田小姐既poster同大billboard~~ 查實上兩張碟都無買lu~

平井堅.. 聽單曲ok,成隻碟一直落聽,我覺得有少少悶~

蓮母dvd我買$155,銅記街檔不過無鋪士打~

naruto said...

fun:
整體宇多田好過堅堅,接近返初出道嘅風格

銅記街檔竟然會平????

睇哂未?最最最鍾意邊隻?唔好答我全部。
我最鍾意‘寂寞劉青雲“

Anonymous said...

佢個樣都唔係好衰,執過之後都見得人,但如果佢對你魚翅有幫助,好應該擺佢在廁所.... 通一通佢啦

Fun said...

銅記呢檔keep住最平左一排架啦..

寂寞流鶯群.. 你鍾意個visual定首歌?講歌我當然算“哭”,加埋visual就真係又好多都好,例如:“逃離..”同“走在大街..”~

naruto said...

karvitz:
我好驚呢隻樣,無鼻樑嘅,想扮型又娘味濃,減肥就對住佢,但我增緊肥。
魚翅對住佢,會增重,因便秘

fun:
地址,唔該。。。

寂莫溜冰人。。現場已經鍾意,我真係visual行先,所以有靚MV,隻歌會加分

Fun said...

邊寧頓街,而家GOD個delay no mall對面,亦即係2%隔離..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...