Tuesday, April 22, 2008

床底寶箱之史前玩具(一)

床史講完文具講玩具,頭炮係鐵皮玩具

會生蛋嘅雞,非常經典,同我同代嘅應該玩過,個紙盒好懷舊


害羞小雞,㯲吓個制,隻蛋會旋轉打開,儲咗兩隻


鴨仔雪糕車,上鏈會行架


鸚鵡,上咗鏈會跳


8 意見:

Ogake said...

我屋企都有D復刻鐵皮玩具呀,係之前去日本買的~但係屋企齋擺中~

Anonymous said...

嘩~好多嘢玩呀~
搞到我好想去...
你屋企個床下底玩呀~
>w<

Wordy said...

好似入左博物館

……有人話想去你張床……下面玩,仲有咩玩具呀?

Leo said...

老細,每款一件丫唔該!


仲有...賒住數先等嘛?

Anonymous said...

好彩,我一件都未見過 XDDDD

男人老狗 said...

你的童年跟我的真的很不同,這些玩具好像在文物展覽館看過。麻煩哂你這位香港掌故!

naruto said...

OGAKE:
搵日放上blog睇睇啦!

邪留丸~:
係呀!叔叔個床下底好多嘢玩架

wordy:
玩具以經寫好三篇,但好似都未見底,可以寫到年底

leo;
比哂你好唔好?

karvitz:
係隻母雞經典啫,其他我都未見過,不過買開買埋佢啦!

男人老狗:
係呀!我都覺得有D文物展覽feel。
呢D都未算,有D仲文物D,剿番出嚟自己都嚇親

Leo said...

naruto:

你俾晒我我都唔拘喎!我都冇!哈哈!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...