Thursday, April 10, 2008

要求

今日食咗兩餐快餐店,覺得而家D人越嚟越有要求。。。

喺大家樂食下午茶餐,等緊個餐嘅時候,
一個少女攞住隻食咗幾啖嘅雞肶走過嚟
少女話:有怪味呀!換過隻吖
職員:不如換第二樣啦,換兩隻雞翼比你啦!
少女話:好

晚餐去大快活,比錢時前面個少婦已經猶疑不決,問佢飲咩,
少婦話:熱熱熱。。熱。熱熱。熱。熱熱熱horlick啦!
到攞餐嘅時候,
少婦話:比多兩隻碗同比杯水吖!
佢要嘅蒸蛋加咗豉油送上個盤時,
少婦話:蒸到有“lone"嘅,有無第二碟呀?
職員又真係喺個蒸爐度揾碟非常平滑嘅比佢。
少婦話:唔該(咦!識講唔該架喎)

同一時間,一個男子跑過嚟
男子話:比多碟咖哩汁
職員又乖乖送上。

一日見到三單同類事件,見D職員處理手法,就知佢地已經完全習慣;D人幾時對快餐店越嚟越多要求?以前最多攞杯水,而家攞水已經係指定動作,見過話要暖D,凍D,加冰,熱茶;
但蒸蛋同攞咖喱汁都係第一次見,對人要求高,對自己又如何?

最新票數-劉以達領先

每人限投一票,之前可能無講,所以有人投咗兩票呀!

9 意見:

Anonymous said...

依家打工最驚俾人投訴,
所以d客有持無恐囉!
其實我對自己身材要求都好高o架!

Anonymous said...

我有個同事試過, 於美心快餐要求一隻同門口燈箱廣告內一樣大的雞腿....個職員真係換隻大大o既比佢!

Anonymous said...

而家有好多人付出小小就以為自己做左大爺,呢種行徑好乞人憎。雖然我唔係服務性... 行業的朋友,但我都覺得好難頂,好難接受啦!

supageti said...

每朝食一百分早餐都見唔少:阿伯有力行去但無力去攞餐大爺咁等阿姐服事、師奶嫌件扒細要換件大既、買左熱飲要攞杯冰、咩都無買都夠膽攞幾杯茶水飲仲要霸張枱吹水嘆冷氣、幾個人買一個餐跟幾杯啡/茶(跟餐平 d)然後慢慢嘆其他地方買既野、兩仔乸朝朝買一碗餐蛋麵霸四至六個位 … 真係不勝枚舉

Anonymous said...

我哋嗎仲慘做遲咗小小,就係接待員面前嘈生晒!!啲contract成鬼日以為自己係vip咁...
激氣呀!! > <

男人老狗 said...

我哋做服務性...行業的真係幾受氣,香港人俾人縱到成為刁民,唔怪得市民素質和公德低於第三世界國家。

朱朋,如果我有D咁嘅同事,我唔敢與他同枱食飯,廢事俾佢丟哂架!

naruto said...

to All:
今朝過咗隔離邨大快活食早餐,前面個阿叔(又係前面,阻X住哂),話火腿滑蛋外賣,火腿要烚唔要煎,職員呆咗一呆,佢重覆,最後阿姐都照比佢。
下次不如試吓連隻蛋都話要烚重要唐心睇吓啋唔啋我。

欣宜:
如果你真係欣宜,咁你嘅標準要再高D,仲有執執個鼻。

朱朋:
以前番長工都遇過麻煩同事,我會避之則吉。

karvitz:
感覺完全一樣,喺現場我真係對住佢地搖哂頭

supageti:
我上個月有個阿姐見我碟配菜(椰菜)多過佢,佢同職員講:呢碟唔靚,換碟多D嘅嚟,我覺得好肉酸呀!

邪留丸:
太過份真係唔好鬼啋佢,答咗就算

男人老狗:
你做服務...性行業嘅,就忍吓啦!唔好得罪D“恩客“呀!

Ogake said...

要求多得黎仲要無禮貌先至最令人討厭呀!!

Anonymous said...

睇相佬話我鼻生得最好, 旺夫益子呀~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...