Thursday, March 15, 2012

泡湯。。。好熱嘅湯

前日講過我疑似風濕。。。

噚日起身,腰骨大脾酸痛到不得了,感覺似係早兩日打左一埥劇烈嘅波嘅後遺症,但偏偏過去幾日唔止無打過波,連去影相行下都無;
但到中午,情況又好轉喎,係咪因為暖D呢?定係我行鬆左呢?又或者我揸左摩擦膏呢?見好番咁多,無去睇醫生
到夜晚11:00,又嚟料,我確信同天氣凍熱有關

今朝(星期三),又痛過,朝早要去見客,下晝雖然又好番好多,都想去睇醫生,但撞唔啱時間

夜晚,泡個熱水浴,今年第二次咋,因為嘥水唔環保,熱水爐一開自動係42度,上次試過開滿一缸後,對我係唔夠熱架,今次set佢45度,今次啱啦,沖完後,踎低起身乜事都無,原來真係凍作怪,香港咁凍,我都係加速移民算吧啦

﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
另外,泡湯時出現奇怪現象,要搵女警不思議嚟解答下。。。

我好鍾意浸膊頭落水,再慢慢浸將頭都浸落去,直至耳朵喺水底,面喺水面;當耳朵入哂水你會覺得好寧靜,你會聽到水聲,水漏走入渠嘅聲,自己嘅呼吸聲,但今晚,我聽多左一種聲。。。。彈琴聲

正確講法係練琴聲,因為彈來彈去五個音,上水面無聲,落水底有聲,我諗應該係經過水管傳過嚟啩,你地有無見解呢?

14 意見:

卡臣 said...

見鬼

TY said...

我諗你去應該去.... 驗耳...

Cat said...

你有無唱番首歌回應人呀?

largeheadboy said...

係咪呢排劃得野太多呀成日諗埋呢啲野呀?
五個字係 p-i-a-n-o~

naruto said...

卡臣:
無見喎,係咪要襟埋個頭落水會見到野架?

TY:
我對耳驗過架啦,對某一個範圍嘅音頻比常人收多好多,但另一段又收得好差

Cat:
佢得5個音,唱唔成果D。。。打開張被喎

大頭:
so re me la do。。。。你幫我拆啦

Ebenezer said...

好明顯,你間屋有鬼!

black lab said...

如果浸熱水有效的話,咁你應該多D嚟日本浸溫泉喇!
我推薦草津,有好多無料小溫泉,有一個高達51度,我諗你會適合。

另外,全身浸住熱水的話,頭部應該要露出水面,因為如果全身包括頭部嘅血管都擴張的話,對心臟同血壓都有不良影響,小心、小心。

新鮮人 said...

幻聽,
是思覺失調的一種!

naruto said...

Ebenezer:
無呀無呀

black lab:
我血壓唔會好高架咋,都唔會浸個頭太耐,放心

新鮮人:
有C覺咋,無失調呀

Unknown said...

有鬼。

Btw我都好鍾意浸浴o架!好想整番個浴缸o係屋企!

lau2tang said...

唔全身浸,咁齋浸對腳又得唔得呢?

攞你命三千 said...

乜你開咁高溫

naruto said...

quincy:
無呀
Btw,我第一次時買樓堅持要有浴缸

lau2tang:
無試過喎,剩浸條腰又得唔得呢?hehe

三千:
我擺明低溫正啦;無寫錯字,我係正,yeah~

Unknown said...

但聽人講浴缸好易較企缸易滲水,驚!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...