Monday, March 5, 2012

大澳文物酒店。。。開放日

有得參觀喎,又係我至愛嘅大澳,梗係上網報名參觀啦喂~


約左星期六嘅1:00pm團,人頭湧湧呀,每十人一團,我分派去C團,與C有緣呀真係


1:00pm其實有100人,點解要分十個一組,帶隊姐姐話:酒店地方比較窄。。。
酒店窄?講野咁倒米嘅?
跟大隊上到去,真係影唔到全景呀,好窄呀,要用超廣角鏡至掂喎


保留住炮台,射燈,房門,天花橫樑,但瓦片就係新嘅;房間期九間,每間門口都寫住以前嘅用途


房係靚嘅,我關心嘅係得九間房,要幾錢一晚呢?


房間窗外有多一塊鐵窗,以前作用係擋子彈,右邊果塊佈滿子彈孔


最特色係餐廳,玻璃屋設計,氣氛一流




從外面望都靚仔喎


酒店大堂外有個大騎樓,係最寬敞嘅地方,仲有個小河花池㖭


大騎樓望出去就係靚海景,但前面好多樹喎,有D擋左個景喎;但原來要保育喎,D樹原有架喎,唔郁得架~


舊差館令人最有印象就係左邊座觀景塔,以前用途係哨站


呢度有兩座,但行人免進呀~


另外,依山而建嘅電梯,我like呀,好玩呀


參觀完從碼頭望上去,好隱蔽喎真係


有興趣去佢地網址啦

一場嚟到大澳,梗係食食食同影影影啦,遲D出(呢個星期好忙喎,出大澳先定日本先呢?日本遊會唔會好似某人咁爛尾呢?驚呀!)

18 意見:

卡臣 said...

乜原來有酒店架咩

Cat said...

又真係好靚喎!但係幾錢晚呀?

largeheadboy said...

爛尾係好正常嗰喎~ :p

我唔覺意見到條車軑添~

l.minor said...

餐廳靚呀!

間房好似話要成$2000一晚喎~

其實有冇船for d遊客黎住呢?如果d遊客用車站拉住行李過黎都幾係野

naruto said...

卡臣:
你唔係緊貼時視架咩?舊差館改建,就嚟營業啦

Cat:
最平$1380,有興趣上佢地個網啦
http://www.taioheritagehotel.com/tch/stay/reservation.jsp

大頭:
車軚?邊樹?

naruto said...

L.minor:
你真係講中重點,巴士總站行嚟要20分鐘,喼都拖爛啦

有艇嚟(㑀㑀仔),巴士總站嚟2分鐘,$10一位(但唔係酒店架喎)

largeheadboy said...

第三張相囉~

naruto said...

大頭:
車軚呢家野,都係你敏感D

ps:人地露車軚關你鬼事咩

TY said...

依山而建嘅電梯, 日本有好多, 香港我諗真係得呢架... LIKE!

睇完呢間酒店,香港其他要保育既地方應該好好參考一下...起碼我覺得佢果個玻璃屋餐廳好漂亮...其他野整得靚之餘亦都無破壞到原有建設!

black lab said...

係真酒店呀?整得好靚喎。好過尖沙咀嗰嚿嘢先啦。
如果我返香港的話,都想去參觀吓。

個依山而建嘅小電梯,我諗起喺四国都坐過。正如樓上TY所講,日本真係有唔少。

naruto said...

TY:
佢地房間連原有嘅牆都包住,真係乜都保留番

black lab:
之後未必可以參觀喎,除非幫趁啦

我以前喺montreal都坐過一架呢種小電梯

Ebenezer said...

以前打過仗,唔知間野有冇鬼呢?

naruto said...

Ebenezer:
但係以前係差館,有皇氣喎

Phil Chan said...

沙田寶福山有呢啲lift/小電梯架!!!

supageti said...

其實有無人住嫁?

the inner space said...

導賞團每天都有還是只在週末?

naruto said...

Phil Chan:
寶福山。。。拜山先會用囉

阿粉:聽聞復活節已滿

the inner space:
https://www.taioheritagehotel.com/tch/publicvisit/publicvisit.jsp

day day有至20號,上面條link睇睇啦

ayclui said...

大叔真係緊貼時事啦, 咁快有相睇~讚!
巴士總站行嚟要20分鐘,喼都拖爛啦 -->邊個會拖喼去呀, 成千五銀一晚?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...