Thursday, March 29, 2012

母愛

連日有太陽,連續兩日下晝偷兩粒鐘過去睇貓媽,一來,影貓B機會難逢,二來,如果隻B肯落地食野,咁又係時候搵人收養啦

有上次經驗,呢輯好滿意

最愛呢張,一瞬即逝;因為現場環境難控制,佢一定要喺呢個樹枝位我先影到佢,今次好彩啦


呢張,另一張至愛


其他相片






呢張掛臘鴨,好cute呀




講下現時情況。。。
貓B一個半月多D,可能得佢一隻,今次明顯大隻過上一胎,貓媽亦無咁攰;但係噚日發現,貓媽又叫春啦,未戒奶又嚟,真係癲架;

所以當貓B落地,會即安排捉貓媽絕育(希望今次得啦),同時捉埋BB。。。

所以如果有朋友想收養呢位小朋友,請聯絡我;亦希望如果識得有朋友想養貓,請通知佢地啦,多謝

22 意見:

卡臣 said...

得意到爆

Cat said...

咁得意,無理由無人要啦!

TY said...

真係好得意!

largeheadboy said...

呢輯相超靚呀!
掛臘鴨好 kawaii!

naruto said...

卡臣:
係呀,呢隻好可愛呀

Cat:
唔敢講,幫手同D愛貓人講聲啦:)

TY:
現場睇仲得意

大頭:
落足心機幫佢影啦:)

L L said...

哇,第一第二張神級呀!

l.minor said...

掛臘鴨好得意呀~

Ebenezer said...

靚靚靚靚靚靚靚靚靚靚靚靚靚靚靚靚!!!

瘋膏 said...

影得好靚, 讚!
我張張都like~

naruto said...

laulong:
撞手神個神

Ebenezer:
謝謝謝謝謝謝謝謝謝謝謝謝謝謝謝謝謝謝

go:
幫口問下有無人要貓B呀:)

supageti said...

可惜我未搵到新屋 ~~~

chiseenjai said...

又叫春? 個SEX drive 貢強架... ><

希望你地可以捉到去DESEX啦. 今次....

我中意"掛臘鴨"個張...又呃到人呀!

naruto said...

阿粉:
比心機搵屋啦,貓/狗實有架,睇下邊隻同你有緣啫

chiseenjai:
我見佢又嗌眉都皺哂

呃到人。。。呃乜野呀?

Unknown said...

掛臘鴨o個張好得意!隻貓個鼻哥窿咁大o既...

naruto said...

Quincy Luk:
大咩?差唔多啫:)

supageti said...

其實佢地匿埋晌屋頂果間屋有無人住嫁?

naruto said...

阿粉:
無人住,日頭間中有人

攞你命三千 said...

so sweet

ayclui said...

果然比足心機...好warm 呀~

naruto said...

三千:
:)

ayclui:
但其實我比蚊針到腫哂呀:)

meow said...

真係好靚!我想用第二張做wallpaper,可以嗎?

naruto said...

meow:
隨便

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...