Tuesday, March 20, 2012

東京.伊豆.輕井澤の旅﹣最喜愛相片

每次旅行都會寫呢一篇。。。最喜愛相片,今次揀左14張

14/伊豆海﹣搭車途中見到即影,海面得一部份有陽光照射,好靚


13/魚乾﹣伊豆名物,影果陣覺得張相好掂,但番嚟揀相,佢跌到差D出局


12/馬路﹣上野交通好繁忙,車行得快,主要捕車同字嘅構圖


11/新朋友﹣快獸交左新朋友呀,實情係一頂被遺棄嘅帽


10/交警﹣我比較少影人像,呢張唔係幾似我風格


9/流浪漢﹣同樣影人,呢張係我風格喎,影衰野嘛,佢摷野喎,露哂底喎


8/櫻﹣入圍點都有櫻嘅,呢張係其中一張,鍾意佢夠粉


7/鷹﹣此鷹不同彼櫻,飛咁低,仲唔比我捕到你


6/洗滴﹣潔淨下心靈先


5/冰鎮快獸家族﹣佢地好專業,無嗌凍


4/動物之遺棄﹣相中有故事,自己領會


3/夕陽倒影﹣輕井澤outlet關門,影到呢張,總算無白行


2/河津櫻﹣呢張比足心機,滿意呀


1/天長地久﹣當時見到呢個畫面就係彈出呢四個字


今次批相OK嘛?自己睇到麻木左,你地會鍾意邊張多D?

24 意見:

卡臣 said...

12, 10, 9, 6, 3 我最喜歡

30 Something said...

12, 7, 6, 5, 1 都好靚

查實9號個男人摷緊乜? 睇得唔清楚喎

Cat said...

我最喜愛相片選舉
我依次序投6, 3, 8
幾時出本明信片集呀?

L L said...

no. 2 & 3

like x N !!!!!

Anonymous said...

靚到可以畫油畫呀! >>>> No. 3




邪留丸~

largeheadboy said...

2 同埋 12~

naruto said...

卡臣:
12咁另類都鍾意,多謝呀

30 Something:
仲可以摷乜呢,你當佢“優”褲囉

Cat:
出嚟當柴燒呀?

laulong:
thanks X N

邪留丸:
你畫嚟睇吖

大頭:
拎D number去買六合彩先

lau2tang said...

2,3同6

史丹利 said...
This comment has been removed by the author.
史丹利 said...

最喜歡

No 3 & 6

Fun said...

唉,我既日本之旅又泡湯........ :(

naruto said...

lau2tang:
咁多人鍾意6,影果陣覺得一般,影兩張走人,睇相先覺得唔錯

史丹利:
多謝哂,多謝光臨

fun:
我去日本最喜愛泡湯。。。。。:)

再約過囉,你想去,點會去唔到吖

TY said...

最喜歡3!
最唔鍾意4既故事內容!!!!!!!!

卡臣 said...

12靚喎,真心正

Karvitz said...

張流浪漢好有國內 feel... 只不過背景變左。

愛2, 6 及 8 :P

Ebenezer said...

張張都令令^^

chiseenjai said...

#1 is my choice!

好中, 都好玄?

真的可以天長地久嗎?

supageti said...

6 & 7

Unknown said...

4, 12 & 13

meow said...

6,1,比較有feel。4,故事好。
今輯都靚,都好好睇,但冇你以前果啲咁靚,如香港遊果啲,可能你比較愛港:)
但印象中好似你之前影台灣都好有feel,唔記得邊輯。

Ellen老師 said...

3(夕陽無限好) & 1(兩個人)

攞你命三千 said...

14-12-11-8-7-6

下期六合彩可以考慮買呢注~

ayclui said...

11, 8, 3, 1
1 號我反而諗起"但願人長久"

naruto said...

TY:
頭3我都好鍾意,4。。。全世界都一樣

卡臣:
:)

Karvitz:
係呀,果個look真係有D似國內

你肯讚我呀,感動呀:)

Ebenezer:
真嘅? :)

chiseenjai:
睇命水啦

supageti:
7?扒冷喎,無人揀呀呢張,哈哈

Quincy Luk:
呢幾張都冷冷地喎

meow:
係呀,咁我加油啦:)

Ellen老師:
係呀,其實呢兩張難影呀

三千:
買啦,中左請我食飯呀

ayclui:
要但願呀?我個好D喎

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...