Sunday, March 18, 2012

旅行後遺症

旅行時,早餐午餐都係便利店麵包,其實舊包幾好味。。。


好似呢件花生醬包,除左滑,包面仲印左一粒花生,好靚呀
最特別係,四邊啤實左,唔怕D料跌出嚟;之後食過碎牛肉,啤實真係無咁論盡,日本仔呢D野真係勁呀~


番到香港,行jusco12蚊"dou",竟然有得賣


放麵包


放材料


再放麵包,夾實,撕走外邊


攪掂


我覺得好啱小朋友同老人家喎,唔使食到跌哂落地呀,快D去買番個啦

13 意見:

supageti said...

日本城都有,不過唔知幾 $。

Cat said...

以為有個心型添!

TY said...

所以明叔老人家都買左個!!!

卡臣 said...

係咪叫飛碟?

maymay said...

都啱我喎~~

攞你命三千 said...

有冇D冇心的??

naruto said...

阿粉:我之前未見過呢樣野

Cat:我情願無個心囉

Ty:老而彌堅呀

卡臣:ufo?下次畫比你

Maymay:買囉,cheapcheap

三千:無呀,我都想乜都無呀

Karvitz said...

大陸北方都有呢種包,又係封晒邊咁!但香港同深圳 / 廣州就無,味道都 OK 架。

ayclui said...

夾實,撕走外邊 --> D 外邊駛乜撕走呀, 食埋咪得囉~^^

Unknown said...

之前o係超級城市見到,我仲話邊有人會買o的咁o既o野...

原來係你!

best actor said...

我們在日本每天也吃這種麵包做宵夜。很懷念。原來有封邊的盒,日本乜都有。

naruto said...

Karvitz:但過期會改食用日期

Ayclui:撕左出嚟,我咪又係食番

Quincy:好話啦:)

Best actor:係加拿大乜都無囉

Ebenezer said...

好方便喎!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...