Saturday, March 3, 2012

AKB48

去呢趟日本,真係感受到佢地有幾紅。。。

電視廣告,海報,汽水機都唔放過,相入面你嗌得出幾多個名,我得三個


咖啡,美容,脫毛,朱古力,單車都有份,

但最震撼嘅係呢樣。。。。好萌呀

17 意見:

卡臣 said...

萌妹們,叔叔喜歡啊

naruto said...

卡臣:你鍾意邊位呢?

邪留丸~ said...

完全唔知邊個打邊個喎?
大叔,介紹吓呀~佢哋
見到咁多成員。。。
頭暈中。。。
@@

l.minor said...

淨係聽過AKB48,但一個都唔識...

phyllis said...

勁喎, "萌"你都識!

naruto said...

邪小姐:我剩係識前田敦子,大島優子,板野友美

naruto said...

L.minor:唔啱口味嗎?

naruto said...

Phyllis:
我睇漫畫嘛

Unknown said...

一個都唔識囉!淨係知有一個未夠18歲...

TY said...

聽過D名,但係分唔到邊個打邊個...

Cat said...

大叔都鐘意hello mimi??

naruto said...

Quincy:以為你地會識得多過我㖭

naruto said...

我都分唔到好多個

naruto said...

NO la

Ellen老師 said...

AKB 吉蒂~~~ like呀!

ayclui said...

一個都唔識...^^"

naruto said...

老師:唔好誤會呀,我唔係買左呢隻呀

Ayclui:快d去日本溫下書啦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...