Wednesday, March 28, 2012

跟u-magazine去米埔試玩sony DEV-5

又有得去呀,今次係u-magazine同sony合辧,主要係試sony DEV-5望遠鏡去米埔觀鳥


全團約三十人,又想影相,又要試望遠鏡,景點停留時間亦短,好忙呀,影得好少相咋


今次鳥唔夠上星期濕地公園多,最大堆係鳥屋見到嘅,但我唔知佢係乜雀喎


呢隻識呢隻識,今次學嘅,佢叫做”反嘴鷸“


呢隻係咪水鴨呢?


大白鷺同池鷺


小白鷺


荷花今次開得好靚,鍾意呢張個光影+蜜蜂呀


荷花池最多野影,但得五分鐘,又要影又要試望遠鏡,手忙腳亂


好,講下部sony DEV-5
略重,望遠鏡,可影相同拍高清片,concept一流

相片質素一般,睇睇。。。

影全景,唔錯


details出得幾好,但無乜景深,前面嘅葉同後面嘅屋都sharp


但zoom到最遠咩,粗哂喎;原來zoom有分光學變焦,即係同D機仔zoom一樣,zoom一半就OK,過一半就粗哂


zoom一半,叫做頂得住,兼已經遠過我枝200鏡


影近野呢,效果一流,色夠sharp,蜜蜂飛過都影到


高清片方面。。。放入電腦read唔到,直接放咭入電視睇到,唔錯喎,質素好過影相,但電腦read唔到,放唔到上嚟,有機會再放啦~

部機賣$15XXX,有興趣去sony睇下啦

11 意見:

Cat said...

我之前用相機影高清貓貓片都睇唔到呀。我以為係我部腦有問題,所以CUT唔到,無得放上BLOG。

S said...

個 concept 幾好喎,不過又好貴啫!果隻“水鴨”我一向以為係 mandarina duck 鴛鴦,唔知係咪呢?

卡臣 said...

15XXX部相機?我要慢慢儲

l.minor said...

$15000?唔洗諗~

不過你用Sony影果張,影近野都OK

你自己影果張荷花+蜜蜂相就好得

瘋膏 said...

望遠鏡,可影相同拍高清片, 好啱我去睇con呀, 不過15xxx, 買唔起~

TY said...

$15XXX 唔會買啦! 買多枝鏡頭好過啦!

btw, 米埔個荷花池真係幾靚,影到唔捨得走...

naruto said...

Cat:
相機乜牌子?係唔係sony?

SKII:
我係唔識分架:)

卡臣:
錢,越嚟越難儲呀

l.minor:
我地唔啱啫,觀鳥,演唱會fans啱呀

瘋膏:
睇演唱會就真係一流啦,拍埋高清片都得呀

TY:
去到果個位,次次都停得一陣,又趕鴨仔咁要去下一站

largeheadboy said...

咁大會方面有冇紀念品畀你地架?
有冇車埋你地入米埔架?

naruto said...

大頭:
有紀念品。。。一個可以放細相機嘅袋仔,仲有買DEV-5嘅$1000coupon

有車車出車入

攞你命三千 said...

大開眼界~

點申請禁區紙呢??

Cat said...

係呀。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...