Saturday, March 31, 2012

小可憐

兩星期前,行經西區某店舖,見到呢隻B,細到似一個月左右,問師奶店員,佢悔氣咁答我,係佢養架,無阿媽架,已經食貓糧架啦;

當時我諗:咁快無奶,得唔得架?

早兩日,專登去睇佢,見佢比人縛喺門口,瞓左覺,埋去摸下佢,體型同兩星期前差唔多,好似無大過咁


仲好似睜唔大眼咁,有貓瘟呀;但有主人,可以做得D乜喎。。。


番屋企諗,都係唔得,點都要做D野,打左比貓義工,搵師奶對師奶,希望可以叫佢地帶隻B睇醫生啦


﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
4月2日最新消息:愛協及貓義工跟進中,義工每日幫佢滴眼藥水及食藥,據說康復中

11 意見:

攞你命三千 said...

陰公,眼都睜唔大

卡臣 said...

可憐啊

Cat said...

再唔睇醫生,我諗佢唔擺得幾耐。
而家隻眼都可能有後遺症。
希望店主唔好因為見有人黎怕麻煩偷偷地掉左佢。

TY said...

我覺得如果佢肯帶佢去睇醫生都係一個奇蹟...
希望有奇蹟發生!

l.minor said...

等你好消息

naruto said...

三千:鬚都dup埋

卡臣:見到都心噏

Cat:阿姐熟貓,可能會知佢乜事兼希望佢傾到計先啦:

Ty:正面d,可能救到佢嘅

L.minor:應該下晝會知

largeheadboy said...

見到佢咁可憐我都想喊啊~

chiseenjai said...

我覺得佢俾街貓可憐!佢根本就係病!唉!

unknown said...

大叔,你睇下幫唔幫到佢啦,如果要醫藥費貓糧其他野,雖然我唔係好多錢,但係都可以出D GE

naruto said...

大頭:哎

Chiseenjai:哎哎

亨:唔關錢事,會試下幫佢

meow said...

好彩有你出手!希望貓B快完全康復。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...