Monday, November 29, 2010

黃韻。。。材演唱會

唔係黃韻玲,唔係黃韻詩,係黃韻材演唱會呀,有份做陸小鳳果個呀


哇!個樣同三十年前一樣喎,無變過喎,髮型都無變過喎,好勁喎!

但佢有咩野手本名曲開演唱會呢?我好疑惑喎。。。

12 意見:

Anonymous said...

不是黃允材嗎?

naruto said...

可能改左名啩:)

卡臣 said...

我估係:鮮花滿月樓

naruto said...

卡臣:
唔係張德蘭唱架咩?

maymay said...

典解唔見佢拍電視劇架呢?唔通唱歌好搵d?

supageti said...

肯定係資料室圖片啦 ~~~

naruto said...

maymay:
我估係移左民果隻卦

supageti:
係咩?我以為係新影架㖭,呵呵~

卡臣 said...

因為黃允才在陸小鳳中的角色叫花滿樓啫

Fun said...

細時睇陸小鳳, 以為佢真係盲架!!

naruto said...

卡臣:
我最記得係黃杏秀做孖生姊妹,原來其中一個一早死左,埋左喺花園,但因為係中毒死,塊地草都無條。。。驚呀

Fun:
咁而家會唔會以為法拉有心漏病呢?

Anonymous said...

無一個嘉賓係唱歌既噃
表演咩呢咁?
莫非羅蘭姐化身龍婆講鬼古
Gigi姐示範煲濃湯
吳麗珠歡樂今宵齊扮嘢
林超人crossover頭條新聞講爛gag?

naruto said...

Anonymous:
話明係演唱會喎。。。

好似真係無聽過羅蘭唱歌喎

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...