Saturday, November 13, 2010

廢話四部曲續集

最多咪陽光的士,點扮巴士呀?


呢張相有兩個怪位,律師行,但開喺旺角弼街,仲要喺棟咁舊嘅唐樓上面,可能係全港唯一無lift要行樓梯上樓嘅律師行
再睇下間士多,十一月啦,仲掛住中秋嘅?


啊!你係一級豬,我唔會同你講野架


呢個係某酒家嘅招牌菜。。。企鵝雞,我真係覺得好核突囉(我直頭同老豆講:你可唔可唔點呢味餸呢?)

14 意見:

unknown said...

生日快樂man!!!!!!!!!!!!
我超勁,facebook,msn, sms同blog都祝左你生日快樂!
今年快樂將會係4倍!!!!yoyoyoyoyo

邪留丸~ said...

我都要同大叔講~
生日快樂~
YEAH~

老如松柏~~~
XD

Tat said...

係喎,真係要祝咁多位型男生日快樂
大叔、黃曉明、木村拓哉、余文樂

l.minor said...

我又祝你生日快樂!

去邊玩呀?

Donald上

Tee said...

生日快樂!祝你影相'風釆'依然。

naruto said...

馬田亨:
漏左e-mail

邪留丸~:
多謝,尖咀係我呀

Tat:
係呀,好記性

l.minor:
特別囉,開工,連做三日,今朝通告630信德,所以準備走啦

Tee:
謝~~~

troy said...

企鵝雞我笑左 -_-

largeheadboy said...

企鵝雞真係好核突
最後有冇叫到呀?

生日快樂,日日都開開心心!

maymay said...

生日快樂!身體健康!生意興隆!

一級豬响大圍?

supageti said...

Happy Birthday!!! :)

生日就唔好講廢話啦 ~~~~ :p

ayclui said...

大叔~ 生日快樂~
身體健康, 笑口常開~

naruto said...

troy:
你笑得出?

largeheadboy:


有呀

maymay:

荃灣呀

supageti:
咁少人理我篇blog,我想重播㖭呀

ayclui:
多謝:D(笑大D)

卡臣 said...

sorry
遲來的生日快樂
身體健康
多job接

naruto said...

卡臣:
使乜sorry呀~

多謝哂先真

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...