Tuesday, November 2, 2010

西環泳廬

每年冬天最凍果幾日,新聞都會訪問下D公公婆婆游冬泳,地點邊度嚟架呢?就係今日介紹呢度。。。西環泳廬


上星期因為心情惡劣,對我嚟講最有效調較心情嘅方法就係對住個海;於是諗到嚟呢度,之前未嚟過,由我屋企行去,原來只需15分鐘,“撻”地方,原來好特別。。。
首先,見到嘅係一條長長木橋,好有拍MV嘅feel,行到橋頭,個view對住對面島個燈塔,坐左喺橋頭,望住個景,睇住個夕陽,吹住海風,附近又無人,時間好似停左咁,好舒服


坐左半個鐘,近5點,終於有個攝影人嚟影日落,我又影啦,但開始太大浪,我要走番上岸
呢度影日落,perfect呀


另外,我呢個快槍手,仲影到兩輯相;
螞蟻/老實講,原來好難影,好難對焦,對好佢都走左啦,影左近百張,得幾張sharp得嚟構圖又靚咋!


今日嘅結論:見到夕陽,就知時間唔等人,珍惜擁有嘅野,唔好浪費時間,想做就做

5 意見:

largeheadboy said...

第一張相好正!

係!時間的確唔等人,seize the day!

卡臣 said...

望著海一片滿懷倦 無淚也無言
望著天一片 只感到情懷亂
我的心又似小木船
遠景不見 但仍向著前

...相好靚呀

naruto said...

TY:
過兩日會再去啦:)

naruto said...

zyeung:
+左好多架啦,多謝哂

ching said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...