Thursday, November 4, 2010

貓之號外

前幾日影過隻貓B,放左上facebook,即刻有回應;幾個愛貓人士及義工紛紛話要做下野,驚貓B會凍死,及希望幫佢搵住好人家,又叮囑唔好寫地點,話有D虐貓之士都係睇住呢D料去落毒手。。。

又,其實我已經去左第二次,買左包貓糧去餵佢地,原來總期有三大一細貓,佢地好friend架,攬住喺屋頂瞓,但原來都好大食,食左好多。。。

我都唔知咁做啱唔啱,因為捉左隻細比人養,即係表示母子比人拆散;

但大隻果D又無人會養,佢地話想捉佢地去閹,但有一隻好似大緊肚,佢地又話可能會同佢落左佢。

我影張相啫,好似攪到好大件事㖭。。。

11 意見:

Artman said...

其實...既然你都愛心爆棚, 點解唔俾佢地一個安樂窩呢?
細貓真係好可愛, 令人好想拎黎養, 不過始終阿仔阿妹才安心習慣呢度, 我唔想有新成員帶來新的衝擊俾佢地.
至於母子分離, 好多時都真係生左幾隻然後就分俾唔同人, 所以我就覺得問題不大.

l.minor said...

估唔到幾張相攪到咁喎~

如果係我,我會由佢地自己生活,唔好分開佢地母子啦~

不過anyway,你都係出於好心,無問題嘅,其他愛貓人仕都係想用另一種方法保護貓貓

naruto said...

Artman:
我愛心唔係好爆棚架咋,養貓責任重大,養下魚算啦

l.minor:
有陣時真係唔好睇少自己嘅影響力

ps:FB D愛貓人見到貓B話一定要救佢喎

karvitz said...

能力愈大,責任愈大呀。

supageti said...

我地之前有一段時間去三門仔餵一竇狗仔,狗媽媽將佢地收埋晌防波堤邊石罅裡面,狗仔細細爬唔到上黎,可能食物唔夠,狗仔先天體能又有差別,體型幾參差,有啲餓到皮黃骨瘦,我地餵左一排,直至狗仔大到可以走出黎搵食為止。

總之,見到流浪貓狗都好唏噓 ~ 我覺得捉去絕育後再放番原地係一個幾好既方法,如果貓B 搵到好主人都會好幸福,好過繼續流浪。

naruto said...

karvitz:
SWEET

supageti:
我地覺得佢流浪,但係果度環境靚,一家人一齊住,又有人餵,都叫幸福喎其實

TY said...

其實我覺得佢地而家現狀幾好呀! 總之,唔好有虐貓既人搵到佢地就得!

ching said...

唔好拆散人地家庭啦, 真正愛貓之人就唔好咁做。見到街上有野花好靚, 就要折落呢插係屋企花樽,真正愛花的人又點會咁做呢...

naruto said...

TY:
咁果度又真係有野狗,我都唔知啦

ching:
佢地有一套見解架,唔識同佢地辯駁

ayclui said...

其實我覺得佢地而家現狀幾好呀 --> x2
下次影貓貓狗狗唔好寫地方名出o黎囉~

naruto said...

ayclui:
都唔知做啱定錯

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...