Friday, November 19, 2010

尋寶

屋企附近有條厚和街


喺西環高速發展嘅年代,依然有間經營左幾十年嘅香燭文具舖迄立不倒,同老闆傾計至發覺,原來我細個幫趁買文具波子棋果間,就係呢間,不過佢地喺廿年前搬左過嚟,而以前我口中嘅老闆伯伯,係而家嘅老闆嘅爸爸;仲要原來以前係鄰居㖭。。。


佢間舖細細間,但其實收埋好多好野,我都未細心摷,但見佢仲有紙盒嘅波子棋賣。
今次,我買左幾本超袖真筆記簿,3-4吋一本,賣幾毫紙咋!拎出去開會都型爆啦~

7 意見:

卡臣 said...

33 & 88, Chinese lucky number

l.minor said...

係我個blog就出"估下我食左乜?"入到黎就"尋寶"? 回水呀!

拎出去開會咁型?要拎佢個cover去整iphone/ipad套先,熱賣呀!

naruto said...

卡臣:
梗係啦,唔通出44咩 :)

l.minor:
呢排繼續亂jojo,"估下我食左乜?"襟錯製

ayclui said...

呢款超袖真筆記簿好似仲有"77"o架喎~

maymay said...

依家仲有幾粒腎嘅野賣,好難得

naruto said...

ayclui:
唔見佢有77喎

maymay:
要唔要番本,豪幾粒腎比你又點話

Anonymous said...

正搵緊紙盤波子棋就search到唻.請問一下佢哋仲有賣紙盤波子棋(大號,60粒波子)嗎?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...