Friday, November 19, 2010

真係好化學

今日本來接二連三收到好消息,但夜晚一個sms。。。

知道舊同事兼好友已經走左,由入院到而家只係三星期,哼,三星期;

你唔想朋友探你,我明嘅。。。安息

希望新邊每一個家人朋友健健康康,我其實頂唔順

14 意見:

ching said...

對,健康真的很重要。希望你心情可以早些平伏。

unknown said...

take care

卡臣 said...

R.I.P.
Take care too

l.minor said...

對,巳好好珍惜現在擁有的!

Take care!!!希望你心情快些平服

Anonymous said...

有小小了解你的心情,我朋友亦走得很突然。

希望你和你家人朋友都健健康康 。

best actor said...

I am sorry for your loss.
No day but today.

ayclui said...

大叔保重, 睇開D.

black lab said...

係好可惜,但係唔駛受咁耐折磨,其實都係一種福氣。

頂唔順就喊出嚟、去睇日落,或者做D自己鍾意嘅事。

largeheadboy said...

替你打氣~

瘋膏 said...

我明o既, take care~ 堅強。

邪留丸~ said...

可能佢三星期嚟都好努力
但好痛苦...
祝 安息


其實我媽媽,
都受緊呢種痛苦...

maymay said...

明白你心情

supageti said...

前日仲同C講起,估唔到咁快就走左。

節哀。

naruto said...

ching:
心情好番D :)

馬田亨:
會,放心

卡臣:
放心x2

l.minor:
領會多左,人真係會變左

Anonymous:
都祝你及家人健健康康,大家加油

best actor:
明嘅明嘅

ayclui:
睇開D。。。講就易 :)

black lab:
我舊boss噚日都係咁同我講,話佢走得安詳,keep住靚樣;佢個女由加拿大提早一日番嚟見佢,佢真係等到見到佢就走。。。好似做戲咁

你叫我做嘅,做哂架啦,我OK

largeheadboy:
我唔使打氣喎,我好快無事

邪留丸~ :
咁你真係要加油,比多D心機,時間去照顧佢,同佢傾多D,最緊要思想正念

maymay:
:)

supageti:
我會問下C學氣功D料,學左多一技傍下身

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...