Monday, November 22, 2010

觀鳥

第一次正式去觀鳥;見雜誌有廣告免費帶你去觀鳥,試下報名,得左


活動由STEINER贊助,咁我梗係要比張大相同佢賣下廣告啦,佢地嘅望遠鏡觀鳥一流呀,德國貨嚟架!


原來南生圍錦田河有咁多雀,真係而家至知,仲多過米埔呀;見到白鷺,池鷺,鸕鷀,翠鳥,班鳩,加加埋埋有十幾種呀:)
雁形飛行嘅係嚟過冬嘅鸕鷀,一群群咁飛嚟,好壯觀呀



有幾多,呢張相入面企喺樹果D全部都係,後排D樹都掛滿,但影得唔清呀,有成千隻呀


無長鏡,透過望遠鏡影,叫做影到D






呢張相重點係新娘個粧


呢張相重點係話你聽真係有好多雀


有位團友太太發現一隻珠頸斑鳩倒吊,我用望遠鏡見到佢比風箏線纏住,叫領隊嚟睇,我問可以可救佢架,佢即打電話。。。


事後漁農處消息話隻斑鳩無事,但送左去上水狗房,領隊話上水狗房通常未必放生架喎,佢話可能又好心做壞事(點解唔放呢,真係唔明)


呢次經歷唔錯,都真係有D愛上觀鳥,係有部份團友煩D,由頭講到尾,non-stop,唔攰架咩,導遊講野佢又講野,到行動時先問做乜野,見隻斑鳩倒吊,竟然問:佢唔係專登架咩?點解咁多奇人架?
到佢老豆,大家放個望遠鏡盒喺自己坐位上,我去厠所遲過佢上車,發現唔見左個盒,原來佢攞左我個,有number對架,醒少少啦,呢D咪一家人囉

多謝steiner,旅行家嘅安排,令我心情好番好多

21 意見:

Tat said...

個新郎咁似添哥的?

naruto said...

Tat:
個新娘咁劉雅麗嘅?

Tat said...

唔係喎,似謝寧呀

naruto said...

Tat:
謝寧?謝賢吖?

Tat said...

你成日係街影影埋埋D相咁開人地玩笑,如果個事主咁啱入到嚟睇到,唔知會點呢?

naruto said...

我”讚“人個𥺁靚,係你話人似添哥咋

best actor said...

新娘個妝明艷照人﹐預早知道遠近距離都要被人影到至得架嘛。
換左係內地呢D奇禽異鳥都會變成席上野味﹐唔係講笑。
希望上左水狗房o既無事出番o黎啦。

supageti said...

跟團就係咁啦,總會撞到奇人異事 ~~~ :(

希望班鳩可以好快重返大自然。

naruto said...

best actor:
D鸕鷀喺內地係幫漁民捉魚嘅,怕且唔食佢啩

supageti:
奇人,究竟要咩經歷先會變成咁呢?

maymay said...

應該係STEINER多謝你就真

naruto said...

maymay:
做乜唔出嚟食lunch?

supageti said...

大叔,團友都可能覺得你係奇人喎 ~~ 呵呵 ~~ :p

搭下爹:師妹要陪安安呀 ~~~ :)

l.minor said...

OK吖!觀鳥散到心都唔錯吖!

唉~你好難避免見到呢d奇人異仕嘅,坐車,行街都成日見!你唯有當見唔到,睇化d

naruto said...

supageti:
團友可能覺得點解有個咁正嘅人架呢?

l.minor:
我通常見到怪人都係採取避字訣

largeheadboy said...

我尋日喺機場搖咗個幾鐘頭巴士出嚟
後面有個男人就講足全程電話
煩到哩~~~~~

maymay said...

今日巧忙呀,探左三個醫生~@@

naruto said...

largeheadboy:
佢地唔講野會死架

maymay:
探?咁簡單?

有無事架?

ayclui said...

大叔點解你成日有免費節目o架???
我都好怕D人不停口講o野, 煩到爆...

卡臣 said...

小心禽流感喎

maymay said...

放心,全部都無大礙

naruto said...

ayclui:
買得多雜誌,又成日參加,原來都真係有架

卡臣:
禽流感喺家禽出現較多架其實

maymay:
GOOOOOOOD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...