Wednesday, November 17, 2010

西區の貓

上次影過打喊露嘅街貓,西區附近,再去,原來有四隻架。。。

後面隻咪打喊露果隻囉,原來仲有隻白貓

白貓仲有第二隻,好靚架,一睇就覺得係貓女囉(呢張我好鍾意呀)

仲有隻可愛老虎仔㖭,見佢地有人餵,唔怪之得咁肥肥白白唔驚人啦

第二日,見完客,見到D海味舖出面有隻肥貓,一見我踎低,就走埋嚟“戀”你,好貪玩

另一隻,曬太陽,曬到瞳孔縮哂,但任玩唔嬲

個blog好似越寫越多貓。。。


學精左,呢篇只係話喺西區就夠啦~

18 意見:

Maisy said...

第二張白貓好靚呀,影到好懷舊咁。最後那隻貓好似好惡,好驚呀。

爛 铜 said...

我仲以為係貓的最後遺照,
我想問問啊可兒,
你做緊mug野阿?

naruto said...

Maisy:
貓貓比太陽曬,瞳孔縮,隻隻都惡樣架

爛 铜:
大吉過你呀

我只係影相,乜都無做過

ps:影隻鬼妹貓嚟睇下

ayclui said...

又有貓睇, 好o野!
白貓好靚, 隻可愛老虎仔好得...
果隻肥貓未算最肥呀, 搵日影隻貓版"韜韜"你睇~

星若 said...

個blog好似越寫越多貓。。。咁我會再嚟多D。:)

卡臣 said...

最喜愛第三張

supageti said...

你死喇 ~~~ 又有好多人搵你迫供!:p

瘋膏 said...

係呀, 唔好講地點, 等貓咪唔會俾人捉走。
白貓好靚呀, 唔介意你日日寫貓, tks。

largeheadboy said...

有冇帶啲貓糧喺身呀?我成日都有咁諗,不過就成日都唔記得~

l.minor said...

我成日行過油麻地某處,都見到好多貓,不過果度d貓有人養,所以有時行過,都唔敢影佢地相

best actor said...

火影貓王。 :o)

naruto said...

ayclui:
肥到似"韜韜"?諗起都覺得慘

星若:
貓呀,至少仲可以寫多一篇

卡臣:
都正:)

supageti:
今次啋佢地都儍

瘋go:
經一事長一痣

largeheadboy:
梗係無啦

l.minor:
我通常會同佢地玩下,見佢主人無出聲至拎相機

best actor:
:)

邪留丸~ said...

老虎仔!?三色貓!?
佢哋係好靚呀~
不過...唔知點解會好自然咁...
諗起阿仔同阿妹喎~
:D

naruto said...

邪留丸~:
完全唔似喎

邪留丸~ said...

人哋掛住佢哋,
得唔得先~
:P

maymay said...

隻隻都唔係善類,除左會"戀"你果隻

naruto said...

邪留丸~ :
得得得得,得得

maymay:
隻隻都OK架

Artman said...

邪留丸 - 多謝你掛住阿仔阿妹喎.
naruto, 你應該去我樓下後巷影番輯啦.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...