Wednesday, November 3, 2010

奧運幾時至有保齡架

現實未發生過,wii幫我實現。。。12個全中,興奮

19 意見:

卡臣 said...

奧運站個大型商場有保齡球場架

largeheadboy said...

唓,奧運有瑪利奧賽車嘅話我都實攞金牌喇!

naruto said...

卡臣:
聽講唔知執左定就執啦喎

largeheadboy:
賤呀,有保齡係好正路架

Artman said...

奧運個場執左成半年喇, 我地都試過摸門釘.

naruto said...

Artman:
yeah!卡臣個gag唔成立,輸左

咁而家可以去邊度打?

l.minor said...

唔係喎,上兩個月經過都係度,不過呢個月行過真係執咗...(定裝修)

ayclui said...

已經執ed, certified.
(資料由該區居民提供)

naruto said...

l.minor:
你個個都去行呢個場喎,有好野咩?

ayclui:
多謝資料提供喎,咁個場會做乜呢?

supageti said...

奧運有保齡都無你份啦 ~~~

ayclui said...

大叔:
個個都去行呢個場喎,有好野咩 --> 我見過劉華碌 ling... ^^

個場會做乜--> 未知, 知道就話你知~

TY said...

好耐無去奧運站果個, 原來已經執左.... 要打都係去南華會打..不過未見過劉華,只係見過三哥,鄭則士

naruto said...

supageti:
睇少我,哼!

ayclui:
劉華唔係碌南華會架咩?

TY:
我試過喺南華會同劉華左右ling,幾nice,不過我記得我高分過佢喎,果日。。。

但佢D fans好煩,打一球叫一野

maymay said...

我小學時期已經去四海保齡球場打啦
揾日去打都好喎

naruto said...

maymay:
而家嘅四海係咪黃埔呀?

ayclui said...

果次喺奧運個場見劉華碌ling係無粉絲o架, 個個人都好自律, 靜靜地睇無出聲 disturb 佢...

naruto said...

ayclui:
我果次。。。都十幾年前,佢大紅,班fans𡃁妹嚟,邊有咁好禮貌吖

Artman said...

那次摸門釘後就去左美孚打

naruto said...

Artman:
美孚未執咩?

supageti said...

我後生時係去星光行打 ~~~ :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...