Thursday, November 18, 2010

廢話四部曲﹣第三集

靈感特厚,寫多篇

1.捏骨都要買套票,買2000送2000,買100000送100000?

捏十萬蚊骨,係咪有病呀?

2.第一行由左至右,排/拉/標/社(瀉),哇!好有feel呀

話時話,排排舞係排乜架呢?

3.收龜?似乎有D野喎!正常點會咁寫架?

會唔會係紅花會嘅暗語呢?會唔會係收歸國有咁解呢?

4.以前灣仔有個阿伯企喺婚紗街附近賣玉,但佢背後幅牆寫住阿伯賣假玉,唔知有無人記得呢?

今日由我細佬親身演釋

15 意見:

卡臣 said...

乜你老佬來自新疆?

naruto said...

卡臣:
老佬係乜傢伙?

邪留丸~ said...

做乜搞到你細佬...
成個女仔咁呀...
=_=

naruto said...

邪留丸~ :
佢放工,同佢老婆講開灣仔阿伯,佢老婆當佢公仔咁嚟舞,佢又攰到還唔到手,咁我見咁好玩,梗係玩埋一份啦,咪執輸

邪留丸~ said...

好"小朋友"呀~~~你哋
但好開心~
:D

ayclui said...

靈感特厚--> 呢句可圈可點呀~
你地兩兄弟真係好感情...咁玩都得~

largeheadboy said...

唔單只收龜,收雞都得架~

卡臣 said...

sorry, 打錯,應該係細佬

maymay said...

去邊樹搵咁多朱義盛俾細佬戴呀?

Coffee said...

>>收龜?

我認為係真的收購金錢龜,乜龜物龜等,因為金錢龜暗地炒得好貴!

Anonymous said...

排排舞即係"扒啦扒拿"
宜家d婆婆嬸嬸好潮
唔玩六通渠架啦

Phil Chan said...

排排舞 = Square Dance =)

l.minor said...

2同3都有電話,打過電話去問下咪知!不過要打133~~~

而家灣仔婚紗街淨係得個secur

best actor said...

排排舞 = Square Dance = Country Line Dance

naruto said...

邪留丸~:
都幾開心架

ayclui:
以前佢嫌我太癲,但近年佢癲埋一份

largeheadboy:
嗲收唔收呀?

卡臣:
他來自漿糊

maymay:
果堆係我家姐穿嘅朱義盛手機帶,全部係阿媽架

Coffee n Tea:
下?我以係收電話咋喎

Anonymous:
六通渠。。。好名好名

Phil Chan:
我都唔知乜野人土女square dance,table dance就知

l.minor:
我怕醜唔敢打電話

best actor:
唔識呀 :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...