Sunday, May 31, 2009

情牽女人心演唱會

週末晚去左睇情牽女人心演唱會,為左陳潔儀,斥巨資睇$480呀!


五個女人輪流唱,陳潔儀打頭陣,唱左四首歌就到下一位,開頭都担心其餘歌手D歌會唔識,但竟然連潘越雲嘅都識喎!



唱得最好嘅係辛曉培,把聲靚到起哂雞皮,但件衫都令我起雞皮;其餘咁多個D造型都好有台灣嘅特式,娘到吖!


每個歌手都要講下感想,又要有純音樂間下場,原本熱烘烘嘅氣氛,一下子打沉,減左呢D環節,每人就可以唱多首啦!

演唱會後同酒鬼,奧班馬,仲有阿Betty劈酒(其實只係飲左一杯),玩到兩點,散場!


都唔知幾多年無試過玩到無地鐵。。。

24 意見:

Artman said...

點呀? 又辛曉培...琴日錯到依家喇.

naruto said...

班馬:
老人痴呆

Ogake said...

咦~ 我都有聽渦~~ 我都覺得辛曉琪最好呀~~~ 只得一場, 仲要5個人分, 唔夠喉呀!

Leo said...

點呀? 又辛曉培...kakaka

Tat said...

叫朋友一齊去睇,個朋友又嫌呢幾條女的歌太怨,唔去,攪到無得睇。

Sun Sun said...

Tat: 你朋友寅係一個智者.

Tat said...

我朋友直頭係智叔啦~~
一個人睇戲我無問題呀,一個人睇演唱會我真係麻麻,再加上係拍賣網站又無平飛賣,淨得$480,費事諗!

naruto said...

Ogake:
我梗知你有睇啦!betty

我諗D演唱會攪手都係試反應,好反應嘅下次咪自己開囉

Leo:
點呀!笑笑笑

Tat:
都唔係個個都怨,林曉培唔怨吖?

Sun Sun:
"寅係“。。。粗口嚟架?

Sun Sun said...

Naruto: 我無咁爛口, 只係感染咗你啲衺嘢, 應該係"真係".

黑柴 said...

Betty 個肚腩出埋嚟睇演唱會,咩咁高興呀?!

Tat said...

我無話佢地怨呀,係個位智者朋友話咋!
係呢,個盒唔係Ugly Betty DVD咩?又會夠遮住Betty 塊面的?

naruto said...

Sun Sun:
如果係粗口,真係好粗

廢柴酒鬼:
Betty身型有D反彈,呵呵

Tat:
咁真係要問Betty,佢一放埋去就啱位

Ogake said...

彈咩呀~ 都無肚腩~ 係件衫D紋來架~

Leo said...

樓主:

我係要笑呀!得唔得先?

樓上:

件衫立體剪裁架?星期一都可以蒲到兩點?真係癡男怨女呀你地!

樓主+樓上:

查實呢,即係呢又要遮掩,又要爆响口,又真係幾有情趣架啫!

naruto said...

Leo:
我係要笑呀!得唔得先?。。。>笑到夠

星期一都可以蒲到兩點?。。。>請睇第一句,週末呀!

真係癡男怨女呀你地。。。>痴線男就有

即係呢又要遮掩,又要爆响口。。。>遮住佢個樣,張相靚好多!

Tat said...

Betty:
你塊面真係比想像中細好多喎.......

Artman said...

你話betty身型反彈, 人地會喊架...哈哈, 你真係想話人地減肥失敗....

largeheadboy said...

係喎,記得你提過話鐘意 kit chan 個喎~

完全未聽過有呢個演唱會呀!

naruto said...

Tat:
佢個腦放左喺第二度,所以個頭會細D

Artman:
人地會喊架。。。我又想睇下喎

largeheadboy:
我之前都唔知,多得朋友叫我睇

我除左鍾意kit chan,仲鍾意kit kat

Tat said...

大叔,你又唔好咁講,如果唔係你上次放張咁野出黎,我都唔會覺得Betty塊面咁大呀!

Ogake said...

喂~ 我要收廣告費呀下!!

Leo said...

Leo:

笑到夠<﹣﹣卡卡卡!

請睇第一句,週末呀!<﹣﹣﹣係喎係喎!俾俏碧蒂嚇儍咗!卡卡卡!係週末就唔好咁早返歸喇!卡卡卡!

卡臣 said...

辛曉琪的領悟
90年代最愛歌曲之一

naruto said...

卡臣:
呢首現場個個都識唱

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...