Thursday, May 28, 2009

裝修﹣1

連日嚟都係度尺同睇傢俬,準備六月搬屋

新屋比舊屋建築面積少左70尺,但實際雖然已經少了一間房,但其他面積都好似細左好多

最明顯係主人房,基本上位置無得郁,床上面條橫樑一定會壓頂,阿爸想我將床移位,但一移,櫃門會比床頂實,除非衣櫃過隔離房。


書房雖細,但都放到一張枱加一個衣櫃或雜物櫃


廳最見駛,幾件主要傢俱都睇啱,應該可以落實


聽日開始油牆,自己嚟加朋友幫手,有D緊張,驚失手呀!

*多謝朋友仗義幫手,完工後請你食餐勁嘅!

15 意見:

largeheadboy said...

嘩,自己油牆咁厲害~
不過曾經何時我都試個自己整牆紙

maymay said...

油牆好易架咋,剷底就麻煩得多咯~~

橫樑壓頂又真係唔多舒服嘅,我裝修果時,個師傅都有提醒我"燈不壓床"呀~

Leo said...

做咩唔叫我幫手呀!







我講食餐勁呀!

話時話,六月就快到,搬屋好頭痛架。不過咪偷懶唔寫卜噃!

Karvitz said...

恭喜晒!
加油油牆喇!

黑柴 said...

油牆唔叫我幫手?我做過水電工架,自己間房都係我油!

主人房門隔離係咩?點解咁開門?
平面圖點繪畫?

naruto said...

largeheadboy:
就係想試下,好處係一路油一路變都仲得

maymay:
瞓落地試過覺得無乜野喎!會再諗嘅!

Leo:
都真係頭痛,已經發左幾次老脾

Karvitz:
你唔幫我手呀?

黑柴:
隔離係細房,門就對住走廊!

平面圖點繪畫?。。。唔明問乜喎

係唔係真係幫手先,大忙人?

Tat said...

咁你舊屋D傢俬全部掉晒佢呀????

naruto said...

Tat:
舊居傢俬度身訂做兼用左十二年,可能要番張sofa同牀“肉“

Tat said...

吓...
如果你掉晒D傢俬,都唔係話好多野搬咋,唔怪得你話七尺的植物都要搬走啦!

咁你盡情咁買啦,唔好手軟喎!

Leo said...

喂你硬係唔答正題架噃!冇人想知你發老脾噃!

留返個露台俾水電工髹喇!

Ogake said...

我負責買下午茶~

naruto said...

tat:
無錢點盡情?

Leo:
你嚟幫手呀?

Ogake:
真心淡

Karvitz said...

當然幫手喇!你叫到,點都來幫幫手喇!:P

華龍師 said...

六月搬呀!要幫手嗎?

naruto said...

Karvitz/華龍師:
真係開心,咁多人肯幫手,暫時攪得掂,要幫我一定出聲:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...