Thursday, May 21, 2009

訪客

同學兼鄰居因屋企要噴殺蟲水,將四隻小動物放嚟我度寄居兩小時;期間我地出去食飯,圖中上面嗰隻竟然識得自己開門出嚟玩,咁啱我又覺得屋企可能焗行番轉頭,一開門佢企喺張枱度望實我,我嚇到O咀,明明已經搵本書壓住個蓋,另外個出口佢主人又貼咗膠紙,佢竟然夠力撞開D膠紙。

好彩番嚟,如果唔係無關窗比佢走左,我真係唔知點同阿鄰居老婆交待!


睇下,一放出嚟,就通屋跑,呢隻野一歲,有爭地盤打死細佬紀錄,真係好曵。

7 意見:

supageti said...

葵鼠?chinchilla?

Ellen老師 said...

好驚呢D野~~~~~

naruto said...

supageti:
唔識喎!

Ellen老師:
好可愛架

maymay said...

乜野黎架,好可愛喎,咬唔咬人架?

naruto said...

maymay:
倉鼠卦

華龍師 said...

哈哈,幾可愛噃!
幾有愛心丫

supageti said...

哼 ~ 又話唔識 ~~~~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...