Wednesday, May 6, 2009

長野私の遊 ~ 第八彈 番香港啦

第五日 東京

今日無plan,決定是旦去一個車站,睇下有乜睇,今日少相,先派出快獸介紹東橫早餐


睇下邊個地鐵名吸引先,咦!呢個字點讀架?讀番定播架?令我諗起香港某個八婆,咁就呢個啦!
點知真係完全無野睇,得兩件C拉傾計都睇左一陣


跟住又關我事,本來諗住去新宿或涉谷,點知我入錯閘,去左秋葉原
等車見有檔牛奶專賣店,買枝特濃嚟飲,好味呀,我又飛天啦!


大大話話都有十年無嚟過秋葉原,好熱鬧呀!仲買到好多野㖭!咦!咁多人派野比我嘅?
全部都係D cosplay cafe,你唔係當我電車吖,我橫睇掂睇頂龍都係架JR啦
睇下印刷品入面D女侍應質素,點幫趁呀!


呢個就唔同呢!派上得意熊仔餅,妹妹乖


食lunch,見到門口D相,想食意粉又想食咖哩飯,呢間可以解決兩個願望。。。點知
坐低左先知張相原來唔係咖哩飯,而係牛肉飯,照食啦!加一百yen可有一隻蝦,再加一百yen又有碟蛋包飯,答案竟然係出奇地好食,但飽到食唔哂


等野食期間好得閒,扮ogaxx先,佢個blog幾個月都唔update,就執咁


最後搭地鐵轉JR,預左超多時間由酒店出發,但自己突然神經病發,睇錯站以為搭錯車,突然拉喼落左車,而團友落唔切兼唔知發生咩野事,結果佢喺下個站等番我,自製緊張位,最後都趕得切班JR,今日已經擺左兩次烏龍啦!
用口袋D散銀買左雪糕,結束今次東京長野遊



全程 完

15 意見:

supageti said...

其實個站既英文名就係日文讀法啦:

本八幡駅 = もとやわたえき = Moto-Yawata Eki(Station)

Ogake said...

你唔理團友自己無端端怒奔落車呀?~ 你都幾大懵~~

你扮xxxke都幾神似~ 我一睇就笑左出黎~~
你好野!! 哈哈哈!!
個blog未執的~ 拭目以待啦!

Anonymous said...

諗落係我唔啱...嗰日無提你食藥...哈!

團友

邪留丸~ said...

今集好搞笑~ >v<
不過,我諗...如果我同大叔去旅行
都會好危險~哈哈~
事關我都會無喇喇落咗車...
同埋會亂咁走,搞到迷路...

maymay said...

我都試過去機場期間落早錯左站,嚇到我死!

今次個行程邊個諗出黎架,真係唔錯喎,最鍾意小布施駅果度~~

supageti said...

睇漏左:“幡”好似係讀“藩”,你自己聽下啦。

http://hk.dictionary.yahoo.com/search.html?q=1&s=%BCn&Submit=+%ACd%A6r+

naruto said...

supageti:
清楚哂,thanks

Ogake:
本來份埋ogaXX個唔知係姪仔定表弟,但要用電腦key埋一齊,好攰,扮住一個先

團友:
食左啦!食左排毒美顔寶

邪留丸~ :
我平時唔會犯呢D錯,嗰日明顯發神經

maymay:
同團友一齊度嘅,小布施之前喺u magazine介紹過,剪低左,所以去埋

Ellen老師 said...

話咁快玩完5日返來

naruto said...

Ellen老師:
玩就好快,寫番出嚟反而好耐

黑柴 said...

我都係住東橫,便宜又正!

"我諗...如果我同大叔去旅行"...hm..hm.
唔好諗囉,直頭約大叔一齊去旅行啦!

Leo said...

你個痾KE樣好得呀!

naruto said...

黑柴:
多事啦而家;
下次東京都住東橫啦!慳嚟買野好過

Leo:
乜你形容得咁核突架

Leo said...

咩啫,係你自己走嚟扮痾舊ke咋噃!

black lab said...

恭喜你平安歸來,並有一次愉快嘅旅程,下次你嚟東京再約你食飯啦。

naruto said...

Leo:
我扮ogaxx,唔係扮痾舊ke,你喺街撞到佢有無嗌佢KEKE吖?

black lab:
多謝,你提過草津溫泉,得唔得?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...