Friday, May 22, 2009

收樓

交易完成,終於收左樓啦!幅牆D油其實好新,但係竟然係我討厭嘅米/淡黃色,應該都要油油佢,唔知要幾錢呢?

快獸鍾唔鍾意你個新居呀?


舊居住C單位,新居又係C單位,真係與C有緣!

16 意見:

black lab said...

恭喜喬遷。新居呀,gigi呀...

你唔清楚你新居米/淡黃嘅程度。但係我係幾鍾意呢隻色嘅...

maymay said...

快獸就好啦,又有新屋住~~

supageti said...

好光猛呀!有露台呀!正呀!

casper said...

都話你個人C架啦...

Ogake said...

都幾好呀~ 執執佢可以提升下個格調~ 你試下擺個大衛像係屋丫~~ 要流水架渦~

naruto said...

black lab:
一向都唔鍾意粉色,粉黃感覺帶娘

maymay:
又有?佢第一次搬屋咋喎

supageti:
個屋主仲正呀

casper:
C比受,更有福

Ogake:
尿尿小童都唔錯。。。真人版

邪留丸~ said...

"尿尿小童"!?
不如放隻" 蠟筆小新"仲可愛~
幾時會放我哋啲院友入去"拆屋"呢?
呵呵呵~ ^o^

Tat said...

我上次真係估錯?睇個露台又似係個度喎!

largeheadboy said...

好光猛喎!
咁幾時入得伙呀?

naruto said...

邪留丸:
"拆屋",唔係吖?

Tat:
咪篤爆啦

largeheadboy:
預計六月內

Tat said...

睇你咁答我,真係暈咗都彈番起身。

黑柴 said...

so wat color u paint?

naruto said...

Tat:
醒吓啦!

黑柴:
white/cool grey

黑柴 said...

my favorite color too, good taste!

卡臣 said...

有露台最舒服
可以出去吹吹風

naruto said...

係好大風呀,吹到樹都“LUM”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...